اعلام زمان بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران ، شمال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زمان بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران - شمال را گفت.

اعلام زمان بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران ، شمال

خبرنگاران - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همه کوشش ما این است که تا ساعاتی دیگر آزادراه تهران-شمال و محور قدیم چالوش-کرج را بازگشایی کنیم.

فرهاد مهریاری اظهار کرد: در حال حاضر کلیه محورها به غیر از آزادراه تهران - شمال و چالوس- مرزن آباد و محور قدیم کرج - چالوس باز بوده و مسئله ای در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

وی اضافه نمود: آزادراه تهران - شمال و محور قدیم کرج - چالوس به علت طغیان رودخانه، وقوع سیل و انباشت سنگ و گل و لای روی سطح آزادراه و جاده قدیم بسته شده و پس از فروکش کردن سیل متوجه شدیم که خساراتی هم به ابنیه فنی وارد شده است.

مهریاری با بیان اینکه محورهای جایگزین مانند محور هراز و فیروزکوه را به مردم برای تردد از آنجا معرفی نموده ایم، ادامه داد: طبق برآوردهای اجرا شده با توجه به خسارات وارد شده به بخشی از نقاط آزادراه تهران - شمال و محور قدیم کرج - چالوس همه کوشش ما این است که تا عصر امروز نسبت به پاکسازی و بازگشایی راستا اقدام کنیم.

بهتر است بدانید:

مردم حتما پیش از سفر از شرایط هوا، جاده و ترافیک مطلع شوند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بعلاوه درباره آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: طبق برآوردهای اجرا شده و تحلیل های اجرا شده از هواشناسی جاده ای سامانه بارشی هم اکنون 18 استان را با بارش برف و باران درگیر نموده است.

وی اضافه نمود: این سامانه اواخر ساعات امروز از محورهای شمالی و حوالی ظهر فردا از شمال شرقی کشور خارج خواهد شد. اما توصیه ما این است که مردم حتما قبل از سفر از شرایط هوا، جاده و ترافیک به وسیله سامانه ها و تلفن گویای 141 یا سایت و اپلیکیشن 141 کسب اطلاع نمایند. بعلاوه می توانند با نصب اپلیکیشن 141 تصاویر دوربین ها در جاده های مختلف را ببینند و سپس برای سفر خود برنامه ریزی بهتری نمایند.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: به مردم توصیه می کنیم اگر نیازی به سفر در شب ندارند حتما مسافرت های خود را به ساعات روز موکول نمایند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

منبع: بیت ران
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 68210

به "اعلام زمان بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران ، شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران ، شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید