افتتاح دو طرح درمانی در شیراز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دو طرح درمانی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شیراز به بهره برداری رسید.

افتتاح دو طرح درمانی در شیراز

به گزارش خبرنگار از ، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر امروز خود به شیراز، بخش مگا آی سی یو بیمارستان شهید دکتر فقیهی و بخش جدید رادیولوژی اورژانس بیمارستان شهید رجایی را افتتاح کرد.

برای راه اندازی و تجهیز مگا آی سی یو با 22 تخت 15 میلیارد تومان و برای بخش جدید رادیولوژی اورژانس بیمارستان شهید رجایی 3 و نیم میلیارد هزینه شده است.

قاسم جان بابائی فرایند روبه افزایش ابتلا در استان فارس را نشانه ساده انگاری و بی توجهی عمومی نسبت به این بیماری گفت که در اثر رفت و آمد های خانوادگی و برگزاری مراسم اجرا شده است.

او با تاکید بر نگاه وزارت بهداشت نسبت به توسعه تخت های ویژه در کشور، بیمارستان شهید دکتر فقیهی را بزرگترین بیمارستان استان فارس پس از بیمارستان نمازی خواند که بخش مگا آی سی یو آن با 22 تخت، برای خدمت رسانی به بیماران کرونا و دیگر بیماران نیازمند تخت های ویژه به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسؤول در وزارت بهداشت، این بخش درمانی را طرحی برای ارائه خدمت در شرایط عادی و بحرانی خواند و از برنامه ریزی برای توسعه فاز دوم آن خبر داد.

جان بابائی برنامه وزارت بهداشت در بحران کروناویروس را توسعه زیرساخت ها و افزایش بخش های ویژه گفت.

او با اشاره به تولید ونتیلاتور در کشور، گفت: وزارت بهداشت خرید دو تا چهار هزار ونتیلاتور از شرکت های دانش بنیان کشور را در دستور کار قرار داده است.

معاون درمان وزیر بهداشت همچنین امروز کلنگ ساخت مجتمع خیرساز همراه بیمار در بیمارستان شهید رجایی را به زمین زد.

وی ضمن تقدیر از بانوی خیر پروین بنان، از وراث حاج محمد اسماعیل امتیاز، کمک به ساخت این طرح را همت بزرگی از سوی این بانوی خیر گفت.

بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی مرکز ترومای بیماران جنوب کشور است و گسترش خدمات تشخیصی در حوزه تصویربرداری، می تواند در توسعه خدمات این بیمارستان نقش موثری را ایفا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 25 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36790

به "افتتاح دو طرح درمانی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو طرح درمانی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید