انقلابی در نرم افزارهای موبایلی با پات لایف در اینوتکس 2021

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پات لایف به اسم نخستین اپلیکیشن موبایلی در بستر پلتفرمی اکوسیستمی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی در اینوتکس 2021 معرفی گردید .

انقلابی در نرم افزارهای موبایلی با پات لایف در اینوتکس 2021

دراین نشست آرش فروزان مدیر پروژه پات لایف و نیما رشادی مدیر فنی این محصول ،از پات لایف به اسم انقلابی در حوزه نرم افزارهای موبایلی یاد کردند .

مدیر پروژه پات لایف با تاکید بر اینکه در ایران ده سال است که از عمر سوپر اپ ها گذشته گفت : در طول این ده سال آیا همه ارزش هایی که باید اتفاق بیافتد رخ داد ؟ وقت آن رسیده که کشور را متوجه این موضوع کنیم که دیگر چیزی به نام سوپراپ وجود نخواهد داشت و مفهوم پلتفرم با رویکرد زیست بومی باید به کشور معرفی گردد ، ما در ایران کیش با مدیریت نوآور به این نتیجه رسیده ایم که ذره ذره این پلتفرم را ایجاد کنیم و این خاتمه کار نیست، ارزش اصلی در رویکردی با تحقق مفهوم پلتفرمی زیست بومی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی نمایان می گردد.

فروزان گفت : مرز بین سوپر اپ و پلتفرم مرز باریکی است . این مرز توجه به ارزش هایی است که درزنجیره ارزش و تقاضا اتفاق می افتد و پات لایف اولین پلتفرم زیست بومی ایران مبتنی بر فین تک و اقتصاد اشتراکی خواهد بود .

فروزان با بیان اینکه پات لایف با عبور از مفهوم سوپر اپلیکیشن به سمت پلتفرمی در قالب یک زیست بوم و اقیانوس های آبی در حرکت است، گفت : این محصول با رویکردی متفاوت نسبت به سایر رقبای خود که بیشتر حول محور توسعه عرضی و تعدد سرویس تا به امروز عمل نموده اند، میخواهد این رویکرد را با چاشنی زیست بومی خود، با انقلاب جدیدی در عرصه کسب و کارهای الکترونیکی همراه کند.

وی اضافه کرد : پات لایف با شعار حال خوب زندگی ، میخواهد تا در جای جای زندگی مردم در قالب یک همراه هر لحظه عمل کند، این بدان معناست که پلتفرم آن می تواند سرویسی جامع، حامی و امن در رفع تمامی نیازهای روزمره و حتی اساسی باشد.

*بسترهایی که روی پات لایف فعال است

نیما رشادی هم با بیان اینکه پات لایف یک زنجیره و پل ارتیاطی بین کاربرها و سرویس دهنده ها ایجاد می نماید گفت: پات لایف یک زیست بوم است که از دو لایه تشکیل شده است. لایه اول بستری برای کسب و کارهای دیجیتال که می توانند روی آن قرارگرفته و در توسعه زنجیره عرضه و تقاضای پات لایف همراه باشند و دومین لایه رفع هر نیازی در حوزه فین تک است که میتواند به کسب و کارها ارائه گردد.

رشادی گفت : در پات لایف بستری جامع و یکپارچه برای رفع هر نوع نیازی برای استارت آپ ها و کسب و کار ها وجود دارد . چیزی که در پات لایف اتفاق افتاده است معماری CORE BASE است، یک هسته که سرویس های مختلفی روی آن قرار می گیرد و در اطراف آن اپلیکیشن ها و کسب و کارها و کمپانی ها و بانک ها قرار می گیرند. اگر یک نگاه اجمالی به پات لایف داشته باشیم از چند بخش اصلی تشکیل شده است . یکی از آن ها مدیریت کاربری است، در حال حاضر پات لایف از دانلود بالایی برخوردار است، اطلاعاتی که در اپلیکیشن وجود دارد یک دیتا سنتر مفید و مرتبط با تمام زندگی افراد است و سعی دارد اطلاعات زندگی اشخاص را پوشش دهد و کسب و کار هایی که دراین بستر قرار می گیرند می توانند بر اساس این اطلاعات به صورت امن استفاده نمایند. مطلب بعدی بستر تبلیغات پات لایف خواهد بود . پات لایف در کنار شرکت ها و موسسات و استارت آپ ها و فین تک ها قرار می گیرد و بر اساس اطلاعات مکانی و جغرافیایی پات لایف می توانند تبلیغات مبتنی بر جغرافیای مکانی را انجام دهند، دراین میان ابزارهای دیگری مانند پوش نوتیفیکیشن ها و... را هم در اختیار دارند .

بخش بعدی پات لایف که به ویژه در دوران کرونا بسیار لازم است ارائه خدمات غیر حضوری بانک ها ، موسسات و کسب و کارها به مردم است. لازمه خدمات غیر حضوری احزار هویت است که همه این ها به وسیله هوش مصنوعی ایران کیش و پات لایف انجام می گردد و در مرحله آخر هم امضای دیجیتال که پیاده سازی شده است. این بستر هم موقعیت را برای بانک ها و موسسات و هر کسب و کاری که بخواهد خدماتش را به صورت غیر حضوری توسعه دهد فراهم نموده است . پات لایف PWA (وب اپلیکیشن ) و همینطور خدمات درگاه موبایلی MPG را هم در اختیار دارد .

*آنچه پات لایف می خواهد

در ادامه هم آرش فروزان با بیان اینکه پات لایف سنگ بنای اولیه خود را حول اقتصاد خلاق با صنایع فین تک (پی تک، نئوبانک، رگ تک، اینشورتک ، ولث تک و لندتک) ،توریسم و گردشگری ، اقتصاد هنر ، شهر هوشمند (حمل و نقل، خدمات شهروندی و شهرنشینی ، توسعه پلتفرم های بازی های موبایلی ، سلامت انلاین (پزشک، دارو و خدمات حوزه درمان) بنا نهاده است گفت : در فضای اقتصاد اشتراکی دیگر موضوعاتی مانند انحصاری که امروز در خرید های آنلاین در بخش هایی مشاهده می کنیم وجود نخواهد داشت . این خود در مفهوم ، برنده بازار است و بعلاوه ما آماده ایم تا در توسعه زیر ساخت های اپلیکیشن موبایلی، راه چاره های دیتا ماینینگ ، با استارتاپ ها همکاری نماییم و به سمت بلاک چین هم گام بر میداریم و هم اکنون هم موضوع گیمیفیکیشن مبتنی بر اقتصاد خلاق را هدفگذاری کردیم .

وی اضافه کرد : پات لایف در کلیه این سرویس ها با در نظر داشتن یکپارچگی در حوزه ui،ux و cx ، همراه همیشگی کاربران خود خواهد بود، پات لایف را می توان همانند یک market palce نسل چهارمی دانست که امکان اتصال کسب و کارهای کوچک و عظیم را با استانداردهای تعیین، به شبکه عرضه و تقاضای این زیست بوم فراهم نموده است، این بدان معناست که یکی از رسالت های دیگر ایران کیش در دلیل خلق این پلتفرم توجه به توسعه کسب و کارهای حوزه استارتاپی و کارآفرینان کشور بوده است و این موضوع را از همان ابتدای تولد پات لایف در چرخه توسعه محصول خود مدنظر داشته است.

فروزان گفت : آنچه که کاربران در اپلیکیشن پات لایف لمس خواهند کرد، تجربه کاربری مجذوب کننده ، سرویس هایی با نقشه خرید آسان ، خدماتی در دسترس است و البته تمامی این امکانات در یک بستر امن است که توسعه سرویس های آن مبتنی بر نیازبازار و کاربران رقم خواهد خورد که به همین دلیل، توجه ویژه به موضوع فروش با رویکرد خدمات پس از فروش، تخفیف و پروموشن های خاص را هم در برنامه های خود دارد. ایران کیش پات لایف را همانند یک مرجع تجاری برای کسب و کارها مبدل میکند و همانطور که می توانید هم اکنون با دانلود از #1*788* مشاهده نمایید ، ده ها سرویس و زیرمنو در دسترس کاربران قرارگرفته است تا بتوانند در محیطی لذت بخش از تجریه خرید، نیازهای روزمره خود را رفع نمایند و بعلاوه این محصول با بیش از 50 سرویس قابل عرضه به شرکای تجاری همانند خدمات نئوبانک، پرداخت و ماژول های خاص خود در حوزه کارت اعتباری و احرازهویت، می تواند به استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و البته صنایع عظیمتر هم، خدمات ویژه ای عرضه کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60305

به "انقلابی در نرم افزارهای موبایلی با پات لایف در اینوتکس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلابی در نرم افزارهای موبایلی با پات لایف در اینوتکس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید