اولین کتابخانه گویا ویژه نابینایان وکم بینایان در بوشهر افتتاح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، این کتابخانه با پیگیری انجمن نابینایان ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در راستای مسئولیت اجتماعی آن شرکت تاسیس شده است.

اولین کتابخانه گویا ویژه نابینایان وکم بینایان در بوشهر افتتاح شد

مدیر عامل انجمن نابینایان ایران اظهار داشت: در کشور هم اکنون 150 هزار نابینای مطلق و 750 هزار نفر با اختلالات بینایی زندگی می کنند و این قشر در کنار نیاز به مناسب سازی محیط شهری و زندگی، باید از امکانات فرهنگی و کتابخانه برخوردار باشند که امروز پانزدهمین کتابخانه گویا افتتاح می شود.

منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران و دبیر کتابخانه های گویا با ارائه آماری از کتابخانه های 15 گانه در ایران گفت: خوشبختانه با همکاری سامسونگ، موسسه عصای سفید، و مرکز نابینایان خزانه تهران و نمایندگی انجمن نابینایان در استان بوشهر و مشارکت خیرین، کتابخانه گویا در بوشهر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل انجمن نابینایان کشور گفت: کتابخانه‌های گویای نابینایان کشور خواستار تداوم همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها شد.

غلامحسین کروبی مدیر عامل نماینده انجمن نابینایان ایران در استان بوشهر از همه افراد حقیقی و حقوقی و خیرین که در تاسیس کتابخانه گویا و سایر فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری نابینایان قدردانی کرد و خواستار همکاری شهرداری ها و سازمان‌هایی مانند نیروگاه اتمی، سازمان بنادر و پارس جنوبی شدند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45

به "اولین کتابخانه گویا ویژه نابینایان وکم بینایان در بوشهر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کتابخانه گویا ویژه نابینایان وکم بینایان در بوشهر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید