اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر OLED ال جی استفاده می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بر اساس گزارش های جدید، قرار است اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر ال جی استفاده کند. این خبر با توجه به افزایش طرفیت فراوری پنل های ال جی در امسال منتشر می گردد.

اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر OLED ال جی استفاده می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بالا رفتن حجم فراوری پنل های ال جی به این موضوع مهر تایید زده است که قرار است اپل از پنل های انعطاف پذیر ال جی استفاده کند.اگر این ادعا درست باشد به زودی شاهد گوشی های آیفون با تغییراتی جالب خواهیم بود.

اپل از سال 2010 از ال جی به عنوان یک منبع برای فراوری نمایشگرهای آیفون استفاده نموده است، با این وجود هیچوقت این نمایشگرها، نمایشگر اصلی آیفون نبوده و سامسونگ تامین کننده اصلی نمایشگر اپل است، در حالی که پنل های ال جی به عنوان یک گزینه ثانویه با اپل همکاری می نمایدو اکنون اگر ال جی و اپل به توافق برسند به این معنی است که اپل وابستگی خود را نسبت به سامسونگ برای فراوری OLED کاهش خواهد داد و کوشش می نماید با نزدیک تر شدن به ال جی بار تامین پنل ها را به ال جی واگذار کند.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد این همکاری منتشر نشده است اما یشبینی می گردد اگر همه چیز خوب و مطابق نقشه پیش برود، در ماه جاری فراوریات جدید شروع خواهد شد. این شرکت زمان کافی برای حل مسائل مربوط به فراوری را دارد و شاید نیازهای اپل برای سال آینده را نیز براورده برآورده کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10295

به "اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر OLED ال جی استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر OLED ال جی استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید