اپل واچ سری 7 ضخامتی مشابه سری 6 دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با وجود برآورد ها درباره ضخامت اپل واچ های سری 7، تعیین شد که جدیدترین سری ساعت های هوشمند اپل ضخامتی مشابه با نسل قبلی اشان یعنی اپل واچ سری 6 دارند. در تعیینات رسمی اپل واچ سری 7 که در سایت شرکت اپل منتشر شد آمده که این ساعت ها ضخامت 10.7 میلی متری دارد و این عدد مشابه ضخامت اپل واچ های سری 6 است.

اپل واچ سری 7 ضخامتی مشابه سری 6 دارد

ساعت های 41 و 45 میلی متری سری 7 هم از ضخامتی یکسان بهره می برند. از آنجایی که اپل در مراسم رونمایی از سری نو ساعت های هوشمندش به برخی از ویژگی های آن ها مانند پردازنده S7 اشاره ای نکرده بود، شایعه ها درباره ضخامت این ساعت های هوشمند هم به وجود آمد تا اینکه امروز رسما مشخص شد که دو نسل آخر اپل واچ ها دارای ضخامتی یکسان هستند.

رندرهای اپل واچ سری 7 مدعی بودند که مدل نو این ساعت ها 1.7 میلی متر نازک تر از نسل قبل و ضخامت کلی آن 9 میلی متر است. در شایعه های دیگر، اپل واچ سری 7 را ضخیم تر از سری قبلی اعلام کرده بودند. پس از رونمایی رسمی اپل، تصاویر تبلیغاتی اپل واچ های سری 7 هم به برآورد های مبنی بر ضخامت مدل های نو دامن زده بود. اکنون مشخص شده که هیچ یک از این شایعه ها صحت نداشته است.

شرکت اپل می گوید که اپل واچ سری 7 از لبه های نرم تر و گردتری نسبت به نسل قبلی بهره می برد اما در کل ابعاد آن بسیار شبیه به سری 6 است. درست مانند نسل قبل، اپل واچ سری 7 هم در دو مدل تولید شده است، اما این بار با اندازه های 41 و 45 میلی تری. این در حالی است که نسل گذشته به ترتیب اندازه های 40 و 44 میلی متری داشتند. بنابراین کاربران اکنون فضای بیشتری برای کار با ساعت های نو خواهند داشت. مدل کوچک تر 41 میلی متری سری 7 هم 1 میلی متر عریض تر از مدل 40 میلی متری سری 6 است، اما مدل های 44 و 45 میلی متری عرض یکسانی دارند.

شرکت اپل در 14سپتامبر (23 شهریور ماه) از سری نو ساعت های هوشمندش رونمایی کرد. تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده، بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی های آیفون و آیپد است. یعنی اندکی تخت تر و در عین حال زیباتر هم شده است. این شرکت مدعی است که اپل واچ سری 7 به سخت ترین شیشه محافظ جهان مجهز شده که مقاومت در برابر ضربه و خط و خش را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. اپل واچ سری 7 قیمتی مشابه نسل گذاشته دارد؛ از این رو احتمالا نسخه 41 میلی متری اپل واچ سری 7 مبتنی بر وای فای 399 دلار و نسخه سلولار دیتای آن 499 دلار قیمت خواهند داشت.

کلید چرخان و کلیدهای کناری همراه آن تغییر خاصی نداشته اند و سر جای خود به جای مانده اند که نشان می دهد اپل متوجه شده نباید آنچه را که کاربران به آن تمایل نشان می دهند تغییر دهد. اپل واچ سری 7 با الهام از آیفون ها و آیپدهای نو و همچنین آیفون 4، اکنون زبان طراحی نوی دارد که کاملا به چشم می آید. شرکت اپل می گوید نمایشگر نو 40 درصد حاشیه های باریک تری در مقایسه با نسل گذشته دارد، کاملا دوباره مهندسی و طراحی شده و متعاقبا ابعاد آن به 1.7 میلی متر افزایش یافته است.

از لحاظ باتری هم اپل واچ سری 7 بهبود چشمگیری داشته است. سرعت شارژ آن هم به لطف فناوری نو اپل، 33 درصد به نسبت نسل گذشته سرعت بیشتری دارد. طبق ادعای شرکت اپل، این فناوری می تواند 80 درصد از ظرفیت باتری ساعت را در 45 دقیقه شارژ کند. با گذر از مشخصات سخت افزاری، اپل واچ سری 7 قدرت نرم افزاری اش را از سیستم عامل کاملا بهینه شده watchOS 8 می گیرد و قابلیت های نوی را برای دوچرخه سواران به ارمغان می آورد.

از لحاظ قابلیت های نرم افزاری هم اپل واچ سری 7 به نسبت نسل گذشته پیشرفت خوبی داشته است اما نه آن قدری که انتظار داشتیم. این محصول کماکان از نوار قلب، پایش خواب، سنسور اندازه گیر اشباع اکسیژن خون، سنسور تشخیص شست و شوی دست و یادآورهای بسیار کاربردی بهره می برد.

بند های نسل قبل اپل واچ ها با سری 7 هم سازگار هستند، اما ممکن است که بند ساعت های 38 میلی متری یا 40 میلی متری سری 6 با بند مدل 41 میلی متری سری 7 تطابق نداشته باشد. اما این مشکل در مدل بزرگ تر 45 میلی متری سری 7 وجود نخواهد داشت، زیرا عرض آن مشابه اپل واچ های 44 میلی متری سری 6 است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 65690

به "اپل واچ سری 7 ضخامتی مشابه سری 6 دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 ضخامتی مشابه سری 6 دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید