ایجاد سبک منسجم برای رسیدن به چشم انداز کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس شاهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - مدیر کل امورشاهد و ایثارگران که به صورت ویدئویی در گردهمایی کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان گلستان به میزبانی شهرستان آزادشهر شرکت کرده بود بر بهره گیری از همه ظرفیت های درون و برون مدرسه ا برای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در بستر شاد تأکید کرد.

ایجاد سبک منسجم برای رسیدن به چشم انداز کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس شاهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، در ادامه برگزاری جلسات تبیین شناسنامه مدارس شاهد روز دوشنبه 15 دیماه99، گردهمایی کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان گلستان برگزار گشت و محمدرضا رزاقی در این برنامه ضمن اشاره به استرتژی اداره کل شاهد وایثارگران در ایجاد سبک منسجم مدارس شاهد از طریق شناسنامه مدارس گفت: چشم انداز ما در این استراتژی، کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرائی مدارس شاهد است. مدیر کل امورشاهد وایثارگران در ادامه با تبیین ویژگی های شناسنامه مدارس شاهد اظهار کرد دغدغه ما در تدوین شناسنامه ، این است که مدیر و مجموعه مدرسه برای ارتقای بهداشت روانی دانش آموزان در طول سال تحصیلی چه فعالیت هایی را پیش بینی و انجام می ده د؟ ویا این که مدرسه در جهت توانمندسازی آموزگاران و معلمان خود، چه تمهیداتی اندیشیده و اجراء می کند؟ وی گفت شناسنامه اگر یکبار تکمیل شود دیگر نیازی به تکمیل در سال های بعدی ندارد مگر مواردی که در آن رویکرد جدیدی برمبنای خود ارزیابی مدیر مدرسه و ارتقای کیفی فعالیت ، بوجود آمده باشد.

رزاقی در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از آقای رهنمای، رئیس پیشین اداره شاهد استان گلستان و آرزوی موفقیت برای آقای نودهی، رئیس جدید این اداره گفت: از شما و مجموعه مدیران مدارس شاهد انتظار دارم در خصوص مطالب امروز یک جمع بندی و تحلیل برای اداره کل تهیه نمایید.

در ابتدای جلسه بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، کسب رتبه های برتر استانی و کشوری مدارس شاهد در زمینه های علمی و فرهنگی هنری و ورزشی را حاصل زحمات همکاران فرهنگی و دانش آموزان در این مدارس و تعام ل و همکاری خانه با مدرسه بیان کرد .

در پایان از مدیران مدارس و کارشناسان شاهد فرزندان شهدا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49066

به "ایجاد سبک منسجم برای رسیدن به چشم انداز کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس شاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد سبک منسجم برای رسیدن به چشم انداز کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس شاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید