ایده های جالب و جدید برای خرید یا ساخت روشویی دستشویی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روشویی دستشویی اصلا وسیله پیچیده ای نیست و حتی خودتان هم می توانید با اندکی حوصله و پشتکار مدل هایی جالب و خلاقانه بسازید. در این پست با چندین روش جالب ساخت انواع روشویی دستشویی آشنا خواهید شد که در عین سادگی بسیار کارامد و مفید نیز واقع می شوند. امروزه دیگر دوران روشویی های تک پایه گذاشته و اکثرا از مدل هایی همراه با میز، قفسه یا کابینت استفاده می نمایند.

ایده های جالب و جدید برای خرید یا ساخت روشویی دستشویی

گزینه عقلانی هم همین است چرا که وجود میز و قفسه همراه روشویی خیلی از مسائل ما را حل نموده و ظاهری بسیار شیک و لوکس به دکوراسیون محیط می دهد. بنابراین اگر شما هم از انواع روشویی ساده و معمولی پایه دار استفاده می کنید بهتر است دست به کار شده و روشویی کاربردی مخصوص خود را بسازید.

خیلی از وسایلی بدردنخوری که اطراف خانه دارید مانند کابینت های قدیمی یا میز و بشکه های چوبی و فلزی قدیمی برای استفاده بعنوان روشویی گزینه ای عالی هستند. البته قبل از اینکه آغاز به کار کنید باید عواملی مانند رطوبت، فضای موجود و همینطور سبک و استایل مورد نظرتان را در نظر بگیرید. مثلا برای حمام و دستشویی های کوچک استفاده از انواع روشویی دستشویی با قفسه های باز و طبقه و طبقه خیلی بهتر خواهد بود. در ادامه با چند ایده خلاقانه و جالب آشنا خواهیم شد.

یک روشویی قفسه دار بدون درب مانند مدلی که در شکل اول و دوم پایین مشاهده می کنید خیلی کارآمد خواهد بود. بدنه مدل اول خیلی ساده از تخته های چوبی ساخته شده که از دو طرف به دیوار و از گوشه دیگر به پایه فلزی محکم شده اند. با همین سیستم ساده سه قفسه با فضای کافی برای قرار دادن تمامی لوازم مورد احتیاج حمام و دستشویی بوجود آمده است. البته قسمت لوله تخلیه آّ هم چون در معرض دید قرار می گیرد باید تزیین گردد که در اینجا با لوله های استیل ضد زنگ این کار اجرا شده.

اگر فضای دستشویی خیلی کوچک است باید طرحی باز و آزاد برای روشویی قفسه دار خود انتخاب کنید. در بین انواع روشویی دستشویی، مدل هایی که فقط همراه میز و به صورت شناور به دیوار وصل می شوند گزینه ای عالی و در عین حال کاربردی و شیک هستند. ساخت این مدل کاری بسیا آسان است، فقط احتیاج به یک تخت چوب مناسب و محکم و هینطور لوازمی مانند اره، دریل، پیچ و رول پلاک و رنگ پلی اورتان دارید. ایده های خلاقانه در این زمینه بسیار زیاد است مثلا استفاده از چوب های بازیافتی ظاهری جالب و خلاقانه به محیط دستشویی می دهد.

اگر جا به اندازه کافی موجود است، می توان از انواع روشویی دستشویی کابینت دار کشویی استفاده کرد. شکل زیر یک دراور را نشان می دهد که تبدیل به روشویی کابینت دار دستشویی شده. البته قبل از هر کاری باید سینک مناسب را انتخاب نموده و مطابق با اندازه آن، روی دراور سوراخ ایجاد کنید. برای لوله کشی آب و شیر روشویی یک شیار مربعی پشت دراور ایجاد کنید تا همه چیز سرجای خود قرار بگیرد. پس حفر سوراخ ها، دراور را رنگ آمیزی نموده و با دکوراسیون حمام یا دستشویی تان مچ کنید سپس شیر آب، سینک روشویی و لوله های آب را وصل کنید تا کار تمام گردد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

یک ایده جالب دیگر استفاده از میز ناهارخوری قدیمی یا بلا استفاده در خانه است. البته میز ناهارخوری عمدتا اندازه بزرگی دارد بنابراین باید مقداری از آنرا ببرید. مثلا می گردد میز ناهارخوری را از وسط پریده و فقط سینک و روشویی را روی دو پایه سوار کرد، قسمت دیگر را هم برای ساپورت به دیوار پیچ کنید. البته همانطور که در بالا گفتم باید از قبل سینک خود را انتخاب نموده باشید تا سوراخ ها و حفره های مورد احتیاج را روی میز ایجاد کنید. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید روکار بوده و احتیاجی به ایجاد حفره ای چهارگوش روی میز وجود ندارد. برای فضای خالی زیر میز هم استفاده از سبدهای حصیری و قرار دادن حوله و لوازم مورد احتیاج داخل آن کاری هوشمندانه است.

خیلی ها از انواع روشویی دستشویی موجود در بازار الهام گیری نموده و می خواهند مدلی همانند آنها برای دستشویی خود بسازند اما این کار همواره نتیجه خوبی نخواهد داشت. همواره سعی کنید دنبال طرح های خلاقانه باشید. گاهی اوقات بهتر است بجای اینکه از وسایل موجود در خانه بهره ببرید، خودتان یک طرح را از صفر بسازید. روشویی دستشویی حتما نباید خیلی شیک و لوکس باشد، خصوص اگر از سبک های روستیک و آنتیک خوشتان می آید اصلا لازم نیست روی ظاهر نهایی کار حساسیت بخرج دهید. ساخت روشویی با چوب هایی که در جنگل پیدا می کنید یا چوب های بازیافتی، گاهی اوقات حتی از مدل های لوکس بازار هم زیباتر دیده می شوند.

  • نحوه نمایش کالاها

خرید ست کابینت و روشویی مدل s102

ست کابینت و روشویی مدل s102 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد

799,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s122

ست کابینت و روشویی مدل s122 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

579,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی تهران آینه کد 763

  • سایر اطلاعات

    - کمد سرویس بهداشتی ساخته شده از جنس PVC

  • - کابینت دیواری

  • - دارای 2 در

  • - دارای 2 دستگیره فلزی

1,137,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست روشویی و کابینت مدل s124

ست کابینت و روشویی مدل s124 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد

789,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی آکسور مدل مایکلین

تهیه ست کابینت و روشویی مناسب اهمیت زیادی دارد. این ست می تواند موجب زیبایی هرچه بیشتر محیط گردد؛ از سویی دیگر با برخورداری از فضای مناسب می توانید به لوازم خود نظم بیشتری داده و آن ها را در فضای داخل کابین قرار دهید.

1,643,320 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s125

ست کابینت و روشویی مدل s125 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

649,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s111

ست کابینت و روشویی مدل s111 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

1,187,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s121

ست کابینت و روشویی مدل s121 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

557,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s114

ست کابینت و روشویی مدل s114 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد

869,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s103

ست کابینت و روشویی مدل s103 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

854,430 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s107

ست کابینت و روشویی مدل s107 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد

779,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s113

ست کابینت و روشویی مدل s113 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

869,230 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s110

ست کابینت و روشویی مدل s110 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد

1,279,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s104

ست کابینت و روشویی مدل s104 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ کورین کره ای می باشد

1,690,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s112

ست کابینت و روشویی مدل s112 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

1,099,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s106

ست کابینت و روشویی مدل s106 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

779,010 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s109

ست کابینت و روشویی مدل s122 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

816,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی آکسور مدل چوب روس

تهیه ست کابینت و روشویی مناسب اهمیت زیادی دارد. این ست می تواند موجب زیبایی هرچه بیشتر محیط گردد

1,643,320 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی تهران آینه کد 765

  • سایر اطلاعات

    - کمد سرویس بهداشتی ساخته شده از جنس PVC

  • - باز شدن در بصورت جک

  • - دارای 2 در

1,360,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

خرید ست کابینت و روشویی مدل s123

ست کابینت و روشویی مدل s123 از دو قسمت ساخته شده است . قسمت کابینت آن از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی می باشد.

1,259,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: اتاق
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33206

به "ایده های جالب و جدید برای خرید یا ساخت روشویی دستشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های جالب و جدید برای خرید یا ساخت روشویی دستشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید