بازخورد آخر خط از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود، خودم در خانواده پرجمعیت عظیم شدم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نویسنده و کارگردان سریال آخر خط گفت: سریال آخر خط خیلی ویژگی های خوبی داشت که سر بعضی رقابت ها دیده نشد.

بازخورد آخر خط از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود، خودم در خانواده پرجمعیت عظیم شدم

علیرضا مسعودی نویسنده و کارگردان سریال آخر خط درباره بازخوردهای این سریال به خبرنگار خبرنگاران گفت: این سریال حدود سه میلیون از ساین تلوبیون دانلود شده است یعنی کاری بوده است که مردم دوست داشتند.

وی افزود: این سریال بازی های خوبی داشت و بازیگران حرفه ای در آن حضور داشتند. این کار اولین کارگردانی من بود و من با تمام مسائلی که داشتم به نظرم به خوبی از پس آن برآمدم.

مسعودی به نظرات مردم نسبت به سریال اشاره و مطرح نمود: مردم با کسی شوخی ندارند کامنت هایی که مردم درباره سریال اخر خط گذاشتند را ببینید متوجه خواهید شد که چقدر از آن استقبال کردند و ما خوشحالیم که در این شرایط که مردم احتیاج به خنداندن داشتند توانستیم مردم را شاد کنیم.

وی که پیش از این در نگارش فیلمنامه های طنز با کارگردانانی چون سعید آقاخانی و رضا عطاران همکاری داشته است درباره بازخوردهای این سریال گفت: بازخوردی که از آخر خط داشتم و لطف مردم به این سریال را پیش از این ندیده بودم حتی کاراکترهای سریال مثل دایی خانواده آنقدر بازخورد گرفتند که بری خودشان هم عجیب بوده است.

مسعودی افزود: مردم در درخواست های خود مطرح می کردند که می خواهند سریال فصل دوم داشته باشند.

وی با اشاره به بخشی از مسائل اقتصادی این سریال در زمان فراوری گفت: ما دائم مشکل بودجه داشتیم بخشی از سریال را باید به لبنان و سوریه می رفتیم اما این بخش ها را حذف کردم و در مشهد تصویربرداری کردیم. حتی این سریال سه بار تهیه کننده عوض کرد و من با این مسائل باز هم سریال را به آنتن رساندم.

علی مشهدی در ادامه به سبک کاری خود اشاره و گفت: هر نویسنده ای سبکی دارد من هم مدلم نگارش سریال هایی چون سه در چهار و خانه به دوش و خانواده های پرجمعیت است. خودم در چنین خانواده ای عظیم شدم خانواده متوسط رو پایین که هر خانواده هفت هشت فرزند دارد و از طرفی همواره دختر خاله و پسرخاله و فامیل دور جمعی در خانه هم هستند.

وی افزود: این سبک خانواده پرجمعیت را در این سریال هم آوردم و دیدم همین الان که بچه ها برادر و خواهر ندارند دلشان برای چنین خانواده هایی غنج می رود. من بچه های 14 و 15 ساله ای دیدم که با سریال خیلی حال نموده بودند و آن را دوست داشتند.

مسعودی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ما سربازهای فرهنگی کشور هستیم کیا باید جلوی تهاجم فرهنگی بایستند و مردم کمتر سمت ماهواره بروند و باید این چنین کارها مورد تقدیر قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: من فقط برای رضایت و خنده مردم کار می کنم و خوشحالم اخر خط را مردم دوست داشتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37892

به "بازخورد آخر خط از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود، خودم در خانواده پرجمعیت عظیم شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازخورد آخر خط از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود، خودم در خانواده پرجمعیت عظیم شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید