بازسازی نما ساختمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اجرای بازسازی نمای ساختمان قدیمی | بازسازی نما ساختمان | بازسازی نمای آجری و انواع نماهای ساختمان توسط کادری مجرب و با سابقه 44274146 44890732

بازسازی نما ساختمان

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

از پروژه های بازسازی منزل و بازسازی ساختمان ما دیدن فرمایید

جهت بازدید و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

استفاده از متریال های بهینه و مناسب در طراحی نما و بازسازی نمای ساختمان بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد

استفاده از سنگ در نمای ساختمان

سنگ یکی دیگر از متریالهای قابل استفاده در زیبا سازی نما است . سنگ در نماد سازی سمبل ابهت و سنت گرایی است و در طراحی نما میتوان از انواع سنگها همانند سنگهای آهکی ، فرشی ، برش خورده و ... استفاده کرد حتی در نماهای ویلایی میتوانیم با به کار بردن قطعات سنگ ظاهر نما را طبیعی کنیم .

میتوان از سنگ های آهکی به صورت برش خورده با ابعاد دلخواه استفاده کرد . سنگ های مرمر خاصیت جلوه گری دارند و میتوان از آن دز طول یک دیوار استفاده کرد . سنگ های رودخانه ای در کلبه هایی ساخته شده از کنده استفاده میشود که نمای سبک به کلبه میبخشد . در طراحی داخلی نیز برای بحش فوقانی شومینه استفاده میشود .

استفاده از سرامیک در نمای ساختمان

با توجه به این که سنگ جزء مصالح با قیمت بالا محسوب میشود در بعضی از کشورها در نمای ساختمانها از سرامیک استفاده میشود . از دیگر مزیت سرامیک نسبت به سنگ کاهش وزن تا حدود یک چهارم است اما از معایب سرامیک میتوان به مواردی از قبیل پیوستگی اجزای نما ، عایق نبودن سرامیک در سرما و گرما ، بازتاب کردن شدید نور که موجب میشود در مکانهای شلوغ قابل استفاده نباشد اشاره نمود .

برای مشاهده از پروژه های طراحی نمای مدرن و نمای کلاسیک کلیک نمایید

جهت سفارش با شماره های 09125754921 و 44274146 تماس حاصل فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24968

به "بازسازی نما ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی نما ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید