بازنشستگان ظرفیت اجتماعی خوبی برای کسب و کار های نو هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: بازنشستگان می توانند به عنوان یک ظرفیت مهم اجتماعی برای استارت آپ ها و کسب و کار های تلقی شوند.

بازنشستگان ظرفیت اجتماعی خوبی برای کسب و کار های نو هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس شورای اسلامی استان تهران در حاشیه مرحله نهایی رویداد صبانو گفت: بازنشستگان می توانند به عنوان یک ظرفیت مهم اجتماعی برای استارت آپ ها و کسب و کار های تلقی شوند.

الهام فخاری اضافه نمود: توجه صندوق بازنشستگی کشوری به کسب و کار های نو و استارت آپ ها برای ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان راهبرد درستی است و باید این رویکرد حفظ گردد.

وی توضیح داد: حوزه کسب و کار با توجه به توسعه کسب و کار های نو توسعه یافته است و جامعه بازنشستگان کشور باید به این حوزه توجه ویژه داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: صندوق بازنشستگی کشوری با راه اندازی مرکز نوآوری صبا رویکردی درست در حوزه کسب و کار های نو داشته است، زیرا که می توان در استارت آپ ها از تجربه، دانش و تخصص بازنشستگان استفاده کرد.

داور مرحله نهایی رویداد صبانو با تاکید بر این که نباید ظرفیت افراد با بازنشستگی اداری آن ها معطل بماند، گفت: در استارت آپ ها و کسب و کار های نو نباید بازنشستگان را فقط به عنوان خدمات گیرنده دید بلکه با توجه به ظرفیت های این قشر می توانند خود به یاری شایانی به راه اندازی این کسب و کار ها داشته باشند.

فخاری درباره ظرفیت اجتماعی مرکز نوآوری صبا گفت: راه اندازی مرکز نوآوری صبا نشان از این دارد که به جمعیت بازنشستگان کشوری به چشم یک فرصت اجتماعی بی نظیر برای ارائه خدمات و شبکه سازی اجتماعی نگاه شده است.

وی کیفیت رویداد صبانو را بالا ارزیابی کرد و گفت: بعضی از طرح ها و ایده های ارائه شده به این رویداد قابلیت رقابت جهانی و فراملی داشتند که اگر محدودیت های ایران برداشته شوند، می توانند در بازار بین المللی حضور پر رنگ داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش توضیح داد: این رویداد کوشش نموده است تا استارت آپ ها را به سمت و سوی برش جمعیتی گرایش دهد و در این هدف نیز پیروز بوده است. همچنین توانسته است چه در حوزه محصولات و فرآورده و چه در حوزه خدمات ایده های نو، چابک و پرشتابی که احتیاج به آورده سنگینی ندارند را جذب نمایند.

فخاری اضافه نمود: مراکزی مانند مرکز نوآوری صبا نشان دهنده آن است که در شرایط تحریم، دست ها را بالا نبرده ایم و پر کوشش برای ارتقای کیفیت زندگی مردم حرکت شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48815

به "بازنشستگان ظرفیت اجتماعی خوبی برای کسب و کار های نو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگان ظرفیت اجتماعی خوبی برای کسب و کار های نو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید