بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جو بایدن نامزد مدعی پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا در مصاحبه با ان بی سی، مدعی شد که یکی از اولویت های وی در 100 روز نخست ریاست جمهوری، ارائه لایحه اصلاح قوانین مهاجرتی است.

بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم

با این حال، وی با توجه به اینکه کنترل سنا در اختیار جمهوریخواهان است، یادآوری کرد موفقیت این لایحه به همکاری کنگره آمریکا با او بستگی دارد.

بایدن دموکرات در ادامه اضافه کرد: در این لایحه مهاجرتی، خواهان هموار شدن راه شهروندی برای 11 میلیون مهاجر غیرقانونی خواهم شد.

البته، همانطور که بایدن اشاره نمود، بعید است با توجه به تسلط جمهوریخواهان بر سنا، چنین لایحه ای موافقت کنگره را به دست آورد. این در حالی است که تکلیف دو کرسی سنای ایالت جورجیا که انتخابات آن به دور دوم کشیده شده در ماه میلادی ژانویه تعیین خواهد شد و دموکرات ها امیدوارند با کسب حداقل یکی از آنها، موازنه قدرت در سنا را به نفع خود تغییر دهند.

لایحه اصلاح مهاجرت بایدن در مقام تمثیل، حکم مین گذاری پای دیوار حائل میان مرز مکزیک و آمریکا را دارد که ساخت آن از اولویت های دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا بود.

دولت ترامپ یکی از مهاجرستیزانه ترین سیاست های آمریکا در تاریخ این کشور را در پیش گرفت حال آنکه هسته اولیه جامعه آمریکایی بر اصل مهاجرت پایدار است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45980

به "بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید