نبرد سخت بایدن و ترامپ در جورجیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گروه جهان، پس از آخرین رویارویی دونالد ترامپ و جو بایدن در کارزار انتخاباتی سوم نوامبر 2020، دو سیاستمدار پیروز و مغلوب امریکا، در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مشخص دو کرسی باقیمانده سنا، با راه اندازی کمپین هایی، دوئلی همه جانبه را در جورجیا به پا کردند.

نبرد سخت بایدن و ترامپ در جورجیا

به گزارش فرانس پرس، پیروزی کاندیداهای مورد وثوق جمهوریخواهان و دموکرات ها در فاصله حدود دو هفته تا آغاز دولت جدید امریکا، برای بایدن و حزب دموکرات به معنای سلطه بر کنگره و همسو شدن قدرت است و برای ترامپ که همچنان چشم امید به جلسه کنگره برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری و کسب پیروزی دور از دسترس اش دارد و همچنین جمهوریخواهان، نقش آفرینی در شکل دادن به چارچوب قانونی تصمیمات رئیس جمهوری منتخب تعبیر خواهد شد.

گرچه نظرسنجی ها ساعاتی پس از آغاز انتخابات جورجیا از اقبال برابر کاندیداهای هر دو حزب حکایت داشت اما به باور کارشناسان حضور بایدن و ترامپ در این ایالت، اهمیت دو کرسی باقیمانده سنا را دوچندان نشان می دهد.

ترامپ شکست را باور ندارد

اینکه رنگ قرمز ایالت جورجیا در انتخابات سوم نوامبر آبی شد، بیش از نتیجه نهایی برای ترامپ غیرقابل باور بود، او این موضوع را در جمع طرفدارانش در جورجیا نیز گفت: آنها کاخ سفید را تصاحب نخواهند کرد. ما بشدت مقابله می کنیم. من در هر دو دوره در جورجیا پیروز شدم و تنها تقلب سبب بروز این نتایج شد. از همه طرفداران می خواهم با وجود همه این هجمه ها پای صندوق های رأی بیایید و به کاندیداهای جمهوریخواه رأی دهید.

جو بایدن نیز که در فاصله دو هفته ای تا ورود به کاخ سفید، جلسه کنگره برای تأیید نتایج کالج الکترال را در پیش دارد، در این کمپین به نقد دولت فعلی پرداخت و گفت: دولت فعلی نتوانست این پاندمی را کنترل کند و من قول می دهم که مدیریت دموکراتیک کشور را از سربگیرم. رئیس جمهوری در این مدت فقط از همه چیز شکایت کرد و کاری انجام نداد اما اگر کاندیداهای دموکرات پیروز شوند، لایحه بسته حمایتی2000 دلاری کرونا نیز مصوب خواهد شد.

در حالی که بیش از 100 سناتور و نماینده جمهوریخواه به کمپین ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات پیوسته اند، بایدن به مایک پنس معاون ترامپ که مسئولیت اعلام آرای الکترال در کنگره را خواهد داشت، نیز پیامی داد: امیدوارم او عادلانه عمل کرده و آرای درست را اعلام کند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48955

به "نبرد سخت بایدن و ترامپ در جورجیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد سخت بایدن و ترامپ در جورجیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید