با چند ماسک خانگی بینی خود را کوچک کنید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ماسک های خانگی یاری زیادی به طراوت و شادابی پوست می نمایند و هر کدام برای یک اختلال توصیه می شوند. بینی یکی از مهمترین قسمت های صورت است. بسیاری از دختران و زنان از شکل و اندازه بینی خود راضی نیستند. به نظر شما آیا می توان طی یک شب، بینی خود را کوچکتر کرد؟ در ادامه، چند ماسک خانگی کوچک نماینده بینی را به شما معرفی خواهیم کرد.

با چند ماسک خانگی بینی خود را کوچک کنید!

-ماسک زنجبیل، خمیر دندان و سرکه سیب

-پودر زنجبیل نصف قاشق چایخوری

-خمیر دندان نصف قاشق چایخوری

-سرکه سیب 1 قاشق چایخوری

خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب را با هم ترکیب نموده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید. بعد از گذشت 15 یا 30 دقیقه، بینی خود را با آب سرد بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است، شما می توانید با یاری این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی را به یاری این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچکتر خواهد شد.

ماسک زنجبیل و روغن کرچک

پس از شست و شوی صورت و خشک کردن آن زنجبیل را با روغن کرچک مخلوط کنید. بعد روی بینی خود بمالید و بگذارید تا 10 دقیقه بماند. فقط مراقب باشید با چشمانتان تماس پیدا نکند. به دلیل آن که باعث سوزش می گردد.

محلولی برای کوچک کردن بینی

برای استفاده از این محلول یک قاشق چای خوری خمیر دندان و یک قاشق چای خوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذا خوری سرکه سیب با هم مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی بینی خود بگذارید، پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از نیم ساعت با آب گرم بینی خود پاک کنید. می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود بهره ببرید. اگر در زمان استفاده، سوزش و قرمزی در بینی خود دیدید مقدار زنجبیل آن را در دفعات بعدی کمتر کنید. این کار را دست کم تا 10 روز ادامه دهید. این ماسک ها برای بینی های استخوانی و خیلی بزرگ تاثیری ندارند.

منبع: بهداشت نیوز

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11191

به "با چند ماسک خانگی بینی خود را کوچک کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چند ماسک خانگی بینی خود را کوچک کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید