براری: تیم وزنه برداری جوان هست اما ضعیف نیست، قبلا هم با کبدی همکاری داشتم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزنه بردار ملی پوش ایران معتقد است، تیم ملی وزنه برداری با اینکه جوان گردیده اما ضعیف نیست و شرایطش مشابه سال 2013 است که کسی انتظار نداشت، نتیجه بگیرد.

براری: تیم وزنه برداری جوان هست اما ضعیف نیست، قبلا هم با کبدی همکاری داشتم

محمدرضا براری در گفت و گو با خبرنگاران درباره ناکامی در بازی های آسیایی و اعزام به مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا که فرصت دیگری برای او محسوب می گردد، بیان نمود: نمی توان گفت بازی های آسیایی را فراموش نموده ام اما می خواهم در مسابقات دنیای نتیجه خوبی بگیرم. با تغییر وزن 105 به 109 کیلوگرم هم دیگر نمی خواهد وزن کم کنم و راحت تر هستم و می توان وزنه های بهتری زد. البته الان تمرینات فشرده گردیده به طوری که آخر تمرینات همه از پا می افتیم اما به نظرم خوب است و این جواب می دهد اگر این تمرینات را تحمل کنیم می توانیم عملکرد خوبی در مسابقات دنیای داشته باشیم. فعلا از رکوردهایم راضی نیستم اما در دو هفته آینده مطمئنا شرایط عوض می گردد.

براری در مورد حضور نداشتن برخی عنوان داران ایران در مسابقات دنیای نیز گفت: نبود آنها به تیم ضربه می زند چون تیم راحت تر می توانست روی سکو برود اما بالاخره یک روزی ما که سن و سال دار هستیم باید کنار برویم و جوان ها بیایند. الان شرایط مثل 2013 است که کسی انتظار نداشت تیم نتیجه بگیرد چراکه نفرات المپیکی نبودند. تیم الان هم جوان هست اما ضعیف نیست.

او در پاسخ به این پرسش که محتمل است بعد از مسابقات دنیای بخواهد خداحافظی کند، تاکید نمود: جایی که حس کنم دیگر نمی توانم کارکنم، مطمئنا کنار می روم اما تا جایی که بتوانم کار کنم ، هستم. در ایران جا افتاده وزنه بردار که 29-30ساله می گردد، می گویند پیر گردیده است اما در کشورهای دیگر ببیند وزنه بردار می تواند مدال بگیرد از او استفاده می نمایند. به نظرم بیشتر بحث روانی تاثیر دارد که باعث می گردد ورزشکار خداحافظی کند.

وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم ایران در مورد خداحافظی بهداد سلیمی نیز گفت: من در جریان خداحافظی بهداد نبودم در روز مسابقه اش از من خواست کنارش باشم و سعی کردیم به او یاری کنیم تا با روحیه بهتر وزنه بزند. زمانی که خداحافظی کرد خیلی ناراحت شدم و تمام روزهایی که با هم بودیم و سختی هایی که کشید جلوی چشمانم آمد. سعید و بهداد هردو دوستان صمیمی من هستند اما دوست داشتم حالا که بهداد خداحافظی نموده با مدال طلا باشد. وقتی بهداد خداحافظی کرد همدیگر را بغل کردیم و گریه کردیم. امیدوارم بهداد هرجا هست سلامت باشد باید از بهداد سلیمی نه تنها در وزنه برداری بلکه در سطح کلان ورزش کشور استفاده گردد چراکه نخبه ورزشی است و امثال او که در ورزش باشند یاری می نمایند ورزشکاران دیگری مثل خودشان بسازند.

براری در مورد پست دریافت در فدراسیون کبدی نیز گفت: رییس فدراسیون کبدی کمیته جوانان را به من داد و من قبلا با رییس فدراسیون کبدی همکاری داشتم کارهایی که از دستم برمی آمد را انجام دادم خواستیم بیشتر همکاری کنیم . با ورزشکاران کبدی هم دوست هستم و خودم هم دوست داشتم یاری کنم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا باید در کبدی پست بگیرد وقتی سنخیتی بین وزنه برداری و وزنه برداری وجود ندارد، توضیح داد: این همه سال در ورزش هستیم حالا چه در وزنه برداری یا چه در ورزش های دیگر، باید یاری کرد. حالا از هر طریق که می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1590

به "براری: تیم وزنه برداری جوان هست اما ضعیف نیست، قبلا هم با کبدی همکاری داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براری: تیم وزنه برداری جوان هست اما ضعیف نیست، قبلا هم با کبدی همکاری داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید