آنالیز کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح آنالیز های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از آنالیز کلیات طرح اداره صدا و سیما در این جلسه اطلاع داد.

آنالیز کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش ایسنا، مجید نصیرایی در مورد جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس در مورد اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی با حضور وزیر ورزش و معاونین این وزارتخانه آنالیز شد. وزیر ورزش و معاونان وزارتخانه به سوالات نمایندگان پاسخ دادند که در نهایت مقرر شد با همکاری کمیته ورزش و جوانان و کمیسیون، یکشنبه هفته آینده جلسه ای با حضور آقای مقتدایی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار گردد و نتیجه آنالیز ها در اختیار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در ادامه نشست، کلیات طرح اداره صدا و سیما با حضور معاون پارلمانی صدا و سیما، مسئولان بخش پژوهش صدا و سیما و مرکز پژوهش های مجلس مورد آنالیز نهاده شد. هدف از عنوان شدن کلیات طرح، رفع ابهامات موجود در آن بود. در این جلسه مقرر شد کمیته تخصصی رسانه کمیسیون فرهنگی نشست های مختلفی با مرکز پژوهش های مجلس، مرکز پژوهش های قم و معاونت پژوهشی صدا و سیما برگزار نمایند تا طی این جلسات ابهامات و دغدغه ها رفع گردد و بعد از تکمیل طرح، جمع بندی نهایی به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده گردد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه اظهار کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد مرکز پژوهش های مجلس پیش نویس طرح پیوست فرهنگی را که جزء مصوبات امروز کمیسیون بود تهیه کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57660

به "آنالیز کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید