برگزاری اختتامیه جایزه ادبی مشهد برای دومین بار به تعویق افتاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد که ابتدا قرار بود اسفند 1399 برگزار گردد و به دلیل محدودیت های کرونایی لغو و به نیمه نخست فروردین 1400 موکول شده، مجددا به تعویق افتاد.

برگزاری اختتامیه جایزه ادبی مشهد برای دومین بار به تعویق افتاد

حسین لعل بذری؛ دبیر جایزه ادبی مشهد، امروز (پنجشنبه 19 فروردین ماه) با انتشار ویدئویی از کوهسنگی مشهد در فضای مجازی اعلام نمود که در تقویم 1400 مثل چنین روزی را برای اختتامیه جایزه ادبی مشهد انتخاب نموده بودیم، اما متاسفأنه به دلیل شرایط بحرانی شیوع کرونا و قرمزشدن مشهد، امکان برگزاری مراسم وجود ندارد.

وی با عذرخواهی از مخاطبان این جایزه ادبی، وعده داد که در صورت مناسب بودن شرایط، عید سعید فطر آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد در توس و کنار آرامگاه حکیم فردوسی، اخوان ثالث و شجریان برگزار گردد.

جایزه ادبی مشهد، در دو بخش کتابِ منتشرشده و تک اثر منتشرنشده در قالب های داستان و شعر و در بخش روایت نگاری (با موضوع مشهد) در تابستان 99 اقدام به انتشار فراخوان کرد و حدود یک هزار و 700 نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54774

به "برگزاری اختتامیه جایزه ادبی مشهد برای دومین بار به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه جایزه ادبی مشهد برای دومین بار به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید