تاج: برگزاری قرعه کشی به معنی برگزاری لیگ نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری قرعه کشی تضمینی برای برگزاری لیگ نیست.

تاج: برگزاری قرعه کشی به معنی برگزاری لیگ نیست

تاج: برگزاری قرعه کشی به معنی برگزاری لیگ نیست

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال صبح آدینه در برنامه تلویزیونی حاضر شد و همان حرف های همیشگی اش را درباره مسائل روز فدراسیون فوتبال عنوان کرد. صحبت از تاریخ برگزاری لیگ که می گردد، تاج تأکید می نماید که هیچکس دلش نمی خواهد لیگ با این شرایط برگزار گردد و بار دیگر صحبت از خطری به میان می آورد که جان آدم ها را در استادیوم های غیراستاندارد تهدید می نماید. صحبت های او اما حاوی یک نکته مهم است و آن اینکه علی رغم تاریخ های احتمالی که برای آغاز لیگ می گردد، او تأکید نموده که تاریخ آغاز لیگ هنوز معین نیست. حتی برگزاری قرعه کشی هم تضمین نماینده برگزاری لیگ نیست.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال گفت: معینا می گویم این مساله چیزی نیست که با توصیه نماینده مجلس و استاندار حل گردد. اگر مسائل حل گردد و الزامات رفع گردد سعی می کنیم قرعه کشی را برگزار کنیم. این را هم بگویم که برگزاری قرعه کشی تضمینی برای برگزاری لیگ نیست. حداقل فقط می توانیم بگوییم که کدام تیم ها هفته اول با هم بازی می نمایند. اگر مسائل نیمی از استادیوم ها حل گردد ما قرعه کشی را برگزار می کنیم.

او درباره آخرین وضعیت استادیوم ها شرح داد: شما فکر کنید لیگ یک سال برگزار نگردد اما از نظر من لیگ برگزار می گردد. الان فولادشهر، یادگار امام تبریز، استادیوم فولاد تقریبا آمادگی دارند ولی مسجد سلیمان اصلا کاری ننموده، مثلا قائمشهر هم همین مسائل را دارد. اگر این عزیزان کار را انجام ندهند بازی هایشان در شهر دیگر برگزار می گردد. من اصلا نمی توانم تاریخی برای برگزاری لیگ بگویم. ما پارسال فقط کشته نداشتیم. اگر اتفاقی بیفتد اول سراغ من و مدیران باشگاه ها می آیند. الان یک نامه می خواستیم به فیفا بنویسم هیچ کس راضی نشد پای آن را امضا کند! کاری که من می کنم بعدا برایم دعا می نمایند. ما همه چیز را بر اساس لیگ چیده ایم ولی الان شرایط این است الزامات انجام گردد. اگر مثلا 5-6 باشگاه در استادیوم های شان بازی نمایند می گردد کاری کرد. سوال من این است شما می توانید بدون نیروی انتظامی بازی برگزار کنید؟

2 - 300

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10134

به "تاج: برگزاری قرعه کشی به معنی برگزاری لیگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: برگزاری قرعه کشی به معنی برگزاری لیگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید