تاکید نمکی بر ادامه واکسیناسیون کرونا حتی در روز های تعطیل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر بهداشت در نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی، بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق در خصوص جزئیات واکسیناسیون عمومی کووید 19 در گروه های بالای 80 سال تاکید نمود.

تاکید نمکی بر ادامه واکسیناسیون کرونا حتی در روز های تعطیل

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید نمکی، در نامه ای به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است: بنا به گزارشات واصله تعدادی از سالمندان بالای 80 سال در سراسر کشور به خصوص شهر های عظیم به دلیل عدم ثبت اطلاعات در سامانه های وزارت بهداشت، به وسیله مراکز جهت تزریق واکسن کووید 19 دعوت نشده اند. با عنایت به اینکه قرار بود به محض آغاز به کار سامانه جامع جدید، ثبت نام اینگونه عزیزان انجام و با مشخص وقت قبلی دعوت شوند، ولی افراد یاد شده بدون اطلاع قبلی به مراکز مراجعه می کنند، لذا در این رابطه لازم است موارد زیر رعایت گردد:

1- در سطح شبکه های شهرستان ها اطلاع رسانی گسترده صورت گیرد که به محض اعلام مشخصات سامانه جدید، این افراد ثبت نام کرده و سپس جهت تزریق واکسن دعوت شوند.

2- به افراد بالای 80 سال که آگاه نبوده اند و بدون هماهنگی مراجعه می کنند، واکسن تزریق شده و در سامانه ثبت گردد تا این عزیزان دچار زحمت مضاعف نشوند.

3- انجام واکسیناسیون در تمامی روز های هفته به ویژه ایام تعطیل و پنجشنبه ها بدون وقفه و به صورت 2 شیفت کماکان ادامه یابد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56624

به "تاکید نمکی بر ادامه واکسیناسیون کرونا حتی در روز های تعطیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نمکی بر ادامه واکسیناسیون کرونا حتی در روز های تعطیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید