تبدیل خیابان استاد نجات الهی به پاتوق هنری برای گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نشست صمیمانه معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با کسبه و فروشگاه داران خیابان استاد نجات الهی برگزار شد.

تبدیل خیابان استاد نجات الهی به پاتوق هنری برای گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش خبرنگاران، در این نشست که به مناسبت گرامی داشت روز جهانی صنایع دستی و آغاز هفته صنایع دستی برگزار شد، پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در ابتدا به تشریح برنامه های روز جهانی صنایع دستی و گرامیداشت هفته صنایع دستی پرداخت.

او در این نشست با بیان این که خیابان استاد نجات الهی به گذر صنایع دستی تغییر نام داده است اضافه نمود: پیشنهاد تغییر نام این خیابان به گذر صنایع دستی سال گذشته از سوی معاونت صنایع دستی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شد که با موافقت شورای شهر، نام خیابان استاد نجات الهی به گذر صنایع دستی تغییر یافت.

او در ادامه این نشست گفت: خیابان استاد نجات الهی به عنوان یکی از خیابان های پرعنوان صنایع دستی در کشور مطرح است و برنامه های خوبی برای این خیابان در نظر گرفته شده است.

محمودیان اضافه نمود: مراسم روز جهانی صنایع دستی امسال به شکلی متفاوت و در محل این خیابان برگزار خواهد شد و فردا 20 خرداد از ساعت 18:30 شاهد برگزار مراسم روزجهانی صنایع دستی به شکلی متفاوت با سال های قبل در محل گذر صنایع دستی هستیم.

معاون صنایع دستی کشور ادامه داد: خیابان استاد نجات الهی یا همان گذر صنایع دستی، یکی از مهمترین خیابان های صنایع دستی کشور است و این خیابان و کسبه آن تآثیرگذار ترین عامل های فروش صنایع دستی در کشور هستند.

محمودیان در این نشست با اشاره به دغدغه ها و نقطه نظرات مطرح شده کسبه و فروشگاه داران این خیابان ادامه داد: خیابان استاد نجات الهی همواره به عنوان یکی از مهمترین مناطق فروش صنایع دستی مورد توجه بوده و برای رفع این دغدغه ها تلاش خواهیم کرد.

او در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده این خیابان به یک پاتوق هنری برای گردشگران داخلی و خارجی و نیز جوانان پایتخت نشین و علاقه مند به صنایع دستی تبدیل شود.

در این نشست همچنین تعدادی از کسبه و فروشگاه داران خیابان استاد نجات الهی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و دغدغه های خود را با معاون صنایع دستی کشور در میان گذاشتند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11616

به "تبدیل خیابان استاد نجات الهی به پاتوق هنری برای گردشگران داخلی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل خیابان استاد نجات الهی به پاتوق هنری برای گردشگران داخلی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید