ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایت مالی دوران کرونا متوقف کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که مذاکرات با دموکرات ها درباره بسته حمایت مالی از کسب و کارها و افراد ضرر دیده در دوران شیوع ویروس کرونا را به پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور موکول نموده است.

ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایت مالی دوران کرونا متوقف کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت که دولت وی مذاکره با دموکرات ها درباره یاری های حمایتی به مردم آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر به تعویق انداخته است.

این خبر در حالی منتشر می گردد که استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه جلسه یک ساعت و نیمی در این باره داشتند و قرار بود که مذاکرات دوباره روز سه شنبه برگزار گردد.

اما ترامپ روز سه شنبه در پیامی در توئیتر نوشت: من به نمایندگانم دستور دادم تا مذاکرات را تا پس از انتخابات متوقف نمایند و بلافاصله پس از آنکه پیروز شدم من بسته حمایتی بزرگی را تصویب خواهم کرد که تمرکز آن آمریکایی های سخت کوش و کسب وکارهای کوچک خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا اضافه نمود که وی از میچ مک کونل رهبر اکثریت سنا درخواست نموده تا به صورت تمام وقت بر روی موضوع تایید امی کانی برت نامزد عضویت در دادگاه عالی آمریکا تمرکز کند.

این توئیت ترامپ با واکنش منفی بازار سرمایه آمریکا روبرو شد و سهام داوجونز دقایقی پس از این توئیت با افت 1.1 درصدی روبرو شد.

گفت وگوهای سخت میان دموکرات ها و جمهوری خواستار درباره بسته حمایتی طی ماه های گذشته با پیشرفت اندکی روبرو بوده است. این بسته حمایتی باعث ایجاد امید در میان کسب وکارها و افرادی شده بود که در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا با کاهش درآمد یا بیکاری روبرو شده بودند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42106

به "ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایت مالی دوران کرونا متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایت مالی دوران کرونا متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید