تشدید نظارت کمیته های سه گانه ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز در تابستان 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریز از تشدید نظارت کمیته های بازرسی، ارزیابی و خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز در تابستان 99 اطلاع داد.

تشدید نظارت کمیته های سه گانه ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز در تابستان 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، روز چهارشنبه 4 تیرماه 99 جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه شهرستان تبریز برگزار گردید.

سیدرامین اسبقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریز و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان، در این جلسه به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری اشاره نمود و گفت: متاسفانه با شیوع این ویروس شاهد خسارت های بزرگی در بخش های مختلف این صنعت هستیم که به دنبال این شرایط طی چهار ماه گذشته فعالیت خود را به حداقل رسانده و با توجه به کاهش سفرهای داخلی و خارجی تغییرات مهمی را در ساختار فعالیت خود داشته اند.

او با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان 99 تبریز همچون نوروز با فعالیت حداقلی کمیته ها همراه خواهد بود، ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع کووید-19 و گسترش این ویروس در بعضی از نقاط کشور، موج سفرهای تابستانی با کاهش قابل ملاحظه ای همراه است، به همین سبب ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز نیز همچون نوروز 99 با فعالیت حداقلی بعضی از کمیته ها همراه خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریز اضافه نمود: با توجه به کاهش سفر در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری، کمیته های بازرسی و نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات و کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست طی تابستان 99 در راستای انجام سفرهای احتمالی بر فرایند فعالیت واحدهای مربوطه به صورت مستمر و جدی نظارت خواهند داشت تا سفری ایمن را برای هموطنان رقم بزنند.

اسبقی در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به مسائل و خسارات متعددی که به دنبال این بحران به واحدها و فعالان حوزه گردشگری وارد شده و در حال حاضر نیز تداوم دارد، اقدامات و مکاتبات لازم جهت دریافت تسهیلات و همچنین ایجاد شرایط ویژه فعالیت برای فعالان این حوزه توسط اداره کل میراث فرهنگی اجرا شده و در صورت دریافت اعتبار لازم، به ترتیب اولویت به واحدهای مربوطه ارائه خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34634

به "تشدید نظارت کمیته های سه گانه ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز در تابستان 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت کمیته های سه گانه ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز در تابستان 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید