تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وب سایت گجت نیوز - حسین مرادی: اخیرا تصاویر جدیدی از هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت منتشر شد که از تغییرات ظاهری این سدان جذاب کره ای حکایت دارد. در ادامه تغییرات مدل جدید هیوندای آزرا را آنالیز می کنیم.

تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد

به زودی هیوندای آزرا مدل 2020 معرفی می گردد که فیس لیفتی از نسل قبلی خود خواهد بود. لازم به ذکر است این سدان جذاب کره ای در کره جنوبی با نام گرنجور به فروش می رسد.

در حال حاضر نسل ششم هیوندای آزرا به بازار عرضه می گردد که برای اولین بار در 3 سال قبل شاهد رونمایی آن بوده ایم. از این رو شرکت کره ای هیوندای میخواهد فیس لیفتی از این سدان لوکس را معرفی کند که نسبت به قبل از طراحی جذاب تری بهره می برد و تصاویر منتشر شده نیز این ادعا را تایید می نمایند.

تغییرات ظاهری هیوندای آزرا 2020

طراحان در مدل فیس لیفت آزرا مدل 2020 چراغ های جلو را حذف کردند و حالا مدل 2020 آزرا همانند هیوندای سوناتا جدید از چراغ هایی زاویه دارتر بهره می برد. همچنین این خودرو از جلوپنجره جدیدی برخوردار شده که در کنار چراغ های جلو جدید، نمای بسیار اسپرتی را به وجود آورده است.

طراحان در بخش عقب این سدان لوکس نیز تغییراتی را در نظر گرفتند، از این رو خطوط گرد عقب حذف شده و حالا شاهد خطوط صاف و گوشه های تیز هستیم. طراحان در عقب خودرو یک سپر جدید نیز نصب نموده اند و چراغ ها هم همانند یک خط در عرض خودرو امتداد دارند.

در مورد زمان فراوری هیوندای آزرا مدل 2020 فیس لیفت جزئیاتی منتشر نشده است و تعیین نیست این خودرو چه زمانی به بازار می گردد.

در رابطه با موتور این خودرو نیز اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می رود این خودرو همانند مدل های فعلی با موتور های 2.4 لیتری GDi 4 سیلندر تتا، 6 سیلندر خورجینی 3 لیتری MPi لامبدا، 3 لیتری 6 سیلندر خورجینی GDi لامبدا و 3.5 لیتری 6 سیلندر خورجینی MPi لامبدا به بازار عرضه گردد.

این خودرو در بازارهایی، چون کره جنوبی، چین، خاورمیانه و بعضی از بازار های برگزیده قاره آمریکای جنوبی عرضه می گردد. لازم به ذکر است از آزرا مدل 2017 به بعد، هیوندای این سدان لوکس را به بازار آمریکا و کانادا عرضه ننموده است.

سایر تصاویر هیوندای آزرا 2020

منبع: carscoops

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18291

به "تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید