تصمیمات عملیاتی و قاطع برای مبارزه با فساد اجرایی شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: کار و تلاش در راه خدا و در مقابل دشمن ایستادن از ارکان جهاد است.

تصمیمات عملیاتی و قاطع برای مبارزه با فساد اجرایی شود

وی با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: حضرت علی(ع) چهار رسالت جمع‌آوری خراج، جهاد با دشمن، توجه به مردم و حل مشکلات آن‌ها و تقوا را به عنوان تکلیف و مأموریت ابلاغ کردند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت دشمن و مبارزه با او یک تکلیف است، بیان داشت: فعالیت های دشمن را باید رصد و تلاش و برنامه ریزی برای خنثی کردن توطئه ها داشته باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند برنامه‌ریزی برای پیشرفت و آبادانی کشور را جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: باید این افتخارات توسط اهل قلم و بیان برای مردم تبیین شود.

وی اضافه کرد: دست‌یابی به سعادت و کمال انسانی در پرتو تبعیت از خدا و تقوای الهی محقق می شود که باید در تمام شئون زندگی انسان و عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی که در جامعه شاهد هستیم ناشی از بی تقوایی و کاهش تقوا است، ادامه داد: دست درازی به بیت المال، عدم وجدان کاری و رشوه خواری به همین دلیل است.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی همه تکلیف دارند، گفت: اگر هر خانواده در این زمینه تلاش کند و گام بردارد آمار طلاق در جامعه کاهش می یابد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید تصمیمات قاطع و عملی در راستای مبارزه با فساد اجرا شود، بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید در طراز انقلاب اسلامی فکر و برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی بر هوشیاری مردم تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی اگر نقدی به وضعیت اقتصادی است جای آن در تجمعات غیرقانونی و کف خیابان نیست چرا که فراخوان ها برای تجمعات کار دشمنان است.

نوفرستی با اشاره به اینکه هرگز اجازه سوء استفاده به منافقان و دشمنان را نباید بدهیم، گفت: باید نقشه های دشمن را با آگاهی بخشی به جامعه خنثی کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 87

به "تصمیمات عملیاتی و قاطع برای مبارزه با فساد اجرایی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات عملیاتی و قاطع برای مبارزه با فساد اجرایی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید