تصویر رهبر کره شمالی با صورتی لاغر خبرساز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تصویر صورت رهبر کره شمالی که نشان از لاغری 18 کیلوگرمی وی دارد در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

تصویر رهبر کره شمالی با صورتی لاغر خبرساز شد

به گزارش ایران آنلای به نقل از دیلی میل، کیم جونگ اون در عکس جدیدش بسیار لاغر دیده شده، این در حالی است که اخبار از کمبود مواد غذایی در این کشور خبر می دهد.

او در کنفرانسی سیاسی تلاش می کند تا اقتصاد شکسته خورده کشورش را بهبود بخشد. کیم جونگ اوندر این کنفرانس از مردم خود خواسته تا محدویت های بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا اعمال کنند.در حالی که ماههاست این کشور اعلام کرده که هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا را مشاهده نکرده اند.

با این وجود آخرین تصویر وی حدس و گمانه هایی را در ارتباط با سلامتی اش مطرح کرده است که آیا وزن او خود خواسته و تحت رژیم کاهش یافته یا به دلیل بیماری و شرایط بحرانی بوده است ؟

به گفته هونگ مین تحلیل گر ارشد موسسه اتحاد ملی سئول، کاهش وزن ظاهری کیم به احتمال زیاد تلاشی برای بهبود سلامت وی است نه نشانه ای از بیماری .

گفتنی است مسائل مختلفی در بروز بحران اقتصادی در این کشور دخیل بوده اند از یک سو توفان ویرانگر تابستان گذشته که باعث خرابی و از بین رفتن محصولات کشاورزی شده و از وسوی دیگر بسته شدن مرزها برای تجارت و تحریم ها شرایط اقتصادی این کشور را دچار بحران کرده است از این رو رهبر کره شاقتصادی به کمبود احتاقتصادی مواد غذایی در این کشور هشدار داد و در تلاش است تا اقتصاد شکست خورده کشورش را نجات دهد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59222

به "تصویر رهبر کره شمالی با صورتی لاغر خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر رهبر کره شمالی با صورتی لاغر خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید