تعداد زیادتیم ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، طبق اعلام رسمی دبیرکل فدراسیون والیبال رقابت های لیگ برتر با حضور چهارده تیم برگزار خواهد شد. مسابقات اواسط شهریور ماه آغاز به کار خواهد نمود .

تعداد زیادتیم ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می نماید

خسرو ابراهیم در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور 14 تیم گفت: از دید مثبت می توان به این موضوع نگاه کرد چرا که تمایل شهرها و نهادها به تشکیل تیم والیبال زیاد است. تعداد بازیکنان بیشتری درگیری مسابقات خواهند شد و شاغل می شوند. اما باید محدودیت در تعداد تیم های شرکت نماینده داشته باشیم چون هرچه تعداد تیم بالاتر باشد راستا رفت و آمد تیم های بیشتر خواهد شد که این متحمل هزینه زیادی است.

کارشناس والیبال ادامه داد: افزایش هزینه ها کار را سخت می نماید و بعضی از تیم ها به لحاظ اقتصادی توانایی ندارند. البته می توان با همین تعداد 14 تیم، مسابقات را به صورت منطقه ای در شمال، جنوب، شرق و غرب برگزار کرد تا از تردد زیاد تیم ها جلوگیری کرد و در مراحل بعد با برنامه ریزی جدید تیم های صعود نماینده به مرحله بالا برای نتیجه نهایی رقابت نمایند.

وی درباره تاثیر حضور 14 تیم بر کیفیت مسابقات گفت: برای بعضی از تیم ها سنگین خواهد بود. 14 تیم قابل قبول است چرا بازیکنان زیادی شاغل می شوند و فرصت نمایش توانایی هایشان به وجود خواهد آمد. هر چه تعداد تیم کمتر گردد بازیکنان بیشتری بیرون خواهند ماند و فرصتی برای نمایش دادن ندارند. اگر برنامه ریزی خوبی صورت گیرد، اتفاق خاصی رخ ندهد و تیم های حاضر در مسابقات پیش بینی خوب اقتصادی داشته باشند مسابقات خوبی برگزار خواهد شد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37183

به "تعداد زیادتیم ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد زیادتیم ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید