تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به 37 نفر رسید، 15 نفر بهبود یافتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا شب گذشته 35 مورد مثبت اعلام شده بود و امروز با اعلام دو مورد دیگر، این تعداد به 37 مورد افزایش یافت.

تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به 37 نفر رسید، 15 نفر بهبود یافتند

محمد دهقانی فیروزآبادی، دوشنبه شب 19 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 193 موردی که دریافت شده 156 مورد منفی و 37 مورد مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: از این تعداد، 19 مورد در بیرجند، 9 مورد در قاین، چهار مورد در زیرکوه، چهار مورد در فردوس، یک مورد در طبس و یک مورد در سرایان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از این تعداد 15 نفر ترخیص شده اند، 18 نفر دیگر نیز بستری هستند و دوره درمان خود را طی می نمایند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: تا به امروز چهار مورد فوتی داشته ایم که سه مورد در بیرجند و یک مورد در طبس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه علت ابتلا در دست آنالیز است تا بتوانیم به منشا آلودگی پی ببریم، توضیح داد: نمونه برداری از ترشحات بینی و حلق صورت می گیرد و سپس در آزمایشگاه آنالیز می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به سرنوشت اقلام بهداشتی احتکار شده در استان، اظهار کرد: این اقلام تحویل دانشگاه شده و و در اختیار مراکز بهداستی درمانی با اولویت بیمارستان ها قرار می گیرد.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: باز هم تاکید می کنیم که تنها راه مهار کرونا، شکستن زنجیره انتقال ویروس با پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24697

به "تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به 37 نفر رسید، 15 نفر بهبود یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به 37 نفر رسید، 15 نفر بهبود یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید