تماشای فیلم های کانون در فضای باز اشتوتگارت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، انیمیشن هشت دقیقه ای وقتی که بچه بودم به کارگردانی مریم کشکولی نیا از تولیدات 2014 کانون در بخش مسابقه ای سرگرمی های بچه ها این جشنواره در یک نوبت نمایش داده شد.

تماشای فیلم های کانون در فضای باز اشتوتگارت

همچنین پویانمایی چهار دقیقه ای آواز شب به کارگردانی تعیین صمدی از تولیدات 2013 کانون در بخش غیرمسابقه ای بهترین سرگرمی برای بچه ها جشنواره اشتوتگارت در سه نوبت به نمایش در آمد.

فیلم های کانون که در فضای باز روی پرده نمایش داده می گردد بسیار مورد استقبال بچه ها و نوجوانان آلمانی و خانواده های آنان نهاده شد.

از جمله فیلم دستکش از کشور فرانسه پیروز شد جایزه این بخش را از آن خود کند. این در حالی است که بیش از 1800 فیلم از بهترین انیمیشن های دنیا به این جشنواره ارسال شده بود.

همچنین فیلم تصویر بزرگ تر به کارگردانی دیسی جاکوبس نامزد اسکار، در کنار فیلم هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، مکزیک، فرانسه، ژاپن، استرالیا، هند، چین، استونی، روسیه، سوریه، نروژ، کانادا و ارمنستان در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره به رقابت پرداختند.

این جشنواره علاوه بر برگزاری بخش مسابقه که به معرفی آخرین تولیدات انیمیشن روز دنیا می پردازد، برنامه ای را برای حمایت از فیلم سازان و کارگاه های آموزشی در نظر گرفته بود.

جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن اشتوتگارت از 15 تا 20 اردیبهشت 1394 در شهر اشتوتگارت کشور آلمان برگزار گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14880

به "تماشای فیلم های کانون در فضای باز اشتوتگارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای فیلم های کانون در فضای باز اشتوتگارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید