جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سازمان سنجش آموزش کشور درباره مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال 98 اطلاعیه ای صادر کرد.

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال 98 صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: براساس مصوبه جلسه بیستم شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ هفتم مهرماه سال 98 و بنا به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای تامین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد احتیاج آموزشی خود، با توجه به عدم تکمیل ظرفیت در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استانهای ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان، مقرر گشت تکمیل ظرفیت در بعضی کدرشته محل های مربوط به استان های مذکور برای تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد.

لذا داوطلبان واجد شرایط در صورت داشتن نمره کل نهایی 6500 و بالاتر (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) براساس شرایط و ضوابط مندرج در صفحات 2 و 3 بخش پیوست ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 (مندرج در پایگاه اینترنتی این سازمان) می توانند از تاریخ 27 بهمن تا اول اسفندماه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 20 کدرشته محل) در این مرحله از تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متن کامل اطلاعیه از اینجا قابل مشاهده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22046

به "جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید