حاضریم به جای پول نقد برای پروژه های اسلامشهر اوراق قرضه بگیریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مسعود مرسلپور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی اسلامشهر، که با حضور نعمت اله ترکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار گردید، طی سخنانی با بیان این که استان تهران جزو رده های آخری کشور از نظر تامین اعتبار است، گفت: اما این استان از نظر تخصیص اعتبار در همه حوزه ها استان اول کشور است.

حاضریم به جای پول نقد برای پروژه های اسلامشهر اوراق قرضه بگیریم

وی با بیان این که در زمان بودجه بندی استان تهران را استانی برخوردار دیده می گردد، گفت: در حوزه جذب بودجه برخی از دستگاه های استانی مشکل داشته و به موقع عمل ننموده و تخصیص نمی دهند، سهم شهرستان ها را به موقع تخصیص نمی دهند و آنالیز های ما نشان می دهد، در این زمینه ها در اکثر ادارات کل استانی مشکل داریم، گاهی اوقات برخورد ادارات کل استانی قیم مآبانه است.

فرماندار اسلامشهر اضافه کرد: برخی دستگاه ها آن طور که شایسته است، از بودجه استفاده نکردند و این امر نکته اساسی و معضلی در اسلامشهر است، ادله برخی دوستان در عدم استفاده از بودجه را نمی توان پذیرفت، بیشتر این مشکل نیز شهرستانی نیست و باید آن را در ادارات کل استان دید.

مرسلپور با بیان این که نیازهای اسلامشهر در کمیته برنامه ریزی مشترک استان تهران و اسلامشهر اولویت بندی نشده است، گفت: ما در اسلامشهر سازوکاری تعریف کردیم، که کار باید به هر صورت هست، انجام گردد، حاضریم کار پیش برود، پول نقد هم نمی خواهیم، اگر در پول نقد مشکل دارند، ما حاضریم تمام مصوبات و برنامه های ما را اوراق قرضه اسلامی با سررسید یکی 2 ساله اختصاص دهید، اما برنامه ها متوقف نگردد.

وی گفت: توقف پروژه ها مردم را ناراضی نموده و مدیران را گرفتار می نمایند، البته باید مدیران نیز شرایط کشور را در نظر بگیرند و بدانند در بحث نقدینگی و اعتبار مشکلاتی در این زمینه داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3666

به "حاضریم به جای پول نقد برای پروژه های اسلامشهر اوراق قرضه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاضریم به جای پول نقد برای پروژه های اسلامشهر اوراق قرضه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید