خبرنگاران بانوی تکواندوکار سمنان به رقابت های آسیایی اعزام می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سمنان- خبرنگاران- دبیر هیات تکواندو استان سمنان گفت: غزل سلطانی، بانوی تکواندوکار این استان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا 2020 در ترکیب تیم ملی تکواندو زنان نهاده شد.

خبرنگاران بانوی تکواندوکار سمنان به رقابت های آسیایی اعزام می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

حبیب الله اسماعیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: سلطانی ورزشکار استان سمنان در وزن اول انفرادی یا منفی 46 کیلوگرم با قرار دریافت در ترکیب تیم ملی به بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا 2020 در بیروت لبنان اعزام می گردد.

وی اعلام کرد: این رقابت ها از 22 تا 26 اردیبهشت 99 به میزبانی لبنان برگزار می گردد.

دبیر هیات تکواندو استان سمنان توضیح داد: بانوی تکواندوکار این استان، به وسیله رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 - کیش جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

رقابت های قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می گیرد.

با اعلام فدراسیون تکواندو لبنان، رقابت های قهرمانی آسیا در بخش های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و در گروه مردان و زنان از 22 تا 26 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی این کشور و در شهر بیروت برگزار می گردد.

پیش از این قرار بود این مسابقات از 12 تا 16 اسفندماه در بیروت برگزار گردد که از سوی اتحادیه تکواندو آسیا ایمیلی مبنی بر تغییر زمان و مکان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دریافت شد و حالا تاریخ جدید مسابقات اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20719

به "خبرنگاران بانوی تکواندوکار سمنان به رقابت های آسیایی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوی تکواندوکار سمنان به رقابت های آسیایی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید