خبرنگاران برگزاری روزانه 600 کلاس آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زنجان - خبرنگاران - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: روزانه به طور میانگین 600 کلاس آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درسطح این استان زنجان برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری روزانه 600 کلاس آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

دکتر علیرضا فیروزفر روز دوشنبه با بیان اینکه ارائه آموزش های غیرحضوری در دانشگاه ها تنها راهکار مناسب در زمان تعطیلی دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کروناست، اضافه کرد: پس از ابلاغ بخشنامه شیوه نامه آموزش مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خود را ملزم به برنامه ریزی و اجرای دقیق بخشنامه کرد به طوری که در مرحله نخست ستاد آموزش های مجازی در این دانشگاه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی احتیاجمند زیرساخت هایی است، گفت: ارتقای پهنای باند اینترنت، تجهیز فضاهایی در واحدهای استان به اینترنت، لپ تاپ، میکروفون و سایر ملزومات مورد احتیاج برای استادان متقاضی از دیگر اقدامات این دانشگاه برای برگزای کلاس های آموزش مجازی است.

فیروزفر به فعالیت شبانه روزی پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در زمینه ارائه آموزش های مجازی به دانشجویان اشاره نمود و ادمه داد: از پیش از تعطیلات نوروز آموزش های مجازی را به طور مستمر در این دانشگاه ارائه کردیم، دستورالعمل ها و اطلاعیه های داخلی فراوانی در این زمینه صادر شد. همچنین سامانه پیامکی به منظور ارتباط با دانشجویان و در وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بخشی با عنوان سامانه ثبت پیشنهادات و نقدها آموزش های برخط ایجاد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: گروهی به عنوان مسوول کنترل نحوه برگزاری کلاس های آموزش مجازی در این دانشگاه تشکیل دادیم که حضور به موقع استاد و دانشجو در کلاس، کیفیت صدا و تصویر، محتوای درسی بارگذاری شده و موارد دیگر را رصد و گزارش می نمایند.

وی به برگزاری هزار و 340 کلاس جبرانی در ایام عید نوروز در بازه زمانی پنجم تا پانزدهم فروردین ماه امسال اشاره و توضیح داد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، هزار و 559 کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای این ایام تعریف کردیم که از این تعداد هزار و 340 کلاس با موفقیت برگزار گردید.

به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در زمان حاضر از 44هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در زنجان، 12 هزار نفر، معادل 27درصد جمعیت کل دانشجویان در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان مشغول تحصیل هستند.

مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، 28درصد از اعضای هیات عملی استان را در خود جای داده اند و هم اکنون 442 استاد و مدرس در این مراکز مشغول تدریس هستند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27880

به "خبرنگاران برگزاری روزانه 600 کلاس آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری روزانه 600 کلاس آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید