خبرنگاران تعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی لغو شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشهد-خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: تعطیلی روز شنبه 17 اسفند ماه اداره ها و بانکهای استان لغو شده است.

خبرنگاران تعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی لغو شد

کوکب موسوی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تعطیلی شنبه 17 اسفند ماه لغو شده است و تمامی اداره ها، بانکها و دستگاه های اجرایی استان با استفاده از شرایط دورکاری و موافقت با مرخصیها و البته حضور کمتر کارکنان مطابق با تمامی مقررات اداری و بهداشتی فردا دایر خواهند بود.

امروز آدینه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار اداره ها در سراسر کشور گفت: ساعت کاری اداره ها از فردا (شنبه 17 اسفندماه 98) در سراسر کشور برابر روال عادی است.

جواد ناصریان افزود: بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه اداره ها و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور از شنبه 17 اسفندماه برابر روال عادی معین شده است.

وی افزود: برابر تمهیدات پیش بینی شده و اولویت های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

پیش از این بر اساس تصمیم ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استانداری خراسان رضوی، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، اداره ها و دستگاه های اجرایی این استان به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی در روزهای پنجشنبه 15 و شنبه 17 اسفندماه تعطیل اعلام شده بودند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24408

به "خبرنگاران تعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید