خبرنگاران قاضی فدرال کالیفرنیا : دولت ترامپ باید بازداشت بچه ها مهاجر را متوقف کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- قاضی فدرال کالیفرنیا روز شنبه طی حکمی دستور داد که دولت ترامپ باید بازداشت بچه ها مهاجر در هتل ها را قبل از اخراج آنان متوقف کند.

خبرنگاران قاضی فدرال کالیفرنیا : دولت ترامپ باید بازداشت بچه ها مهاجر را متوقف کند

به گزارش خبرنگاران از نشریه هیل، دالی گی قاضی فدرال کالیفرنیا بیان نمود که این عمل (بازداشت بچه ها مهاجر) حمایت های بنیادی بشردوستانه را نقض می کند.

قاضی فدرال همچنین طی حکمی به آژانس های مرزی دستور داد تا مستقر کردن بچه ها (مهاجر) در هتل ها را تا 15 سپتامبر (25 شهریور) متوقف کنند و بچه های را که در هتل ها نیز مستقر هستند،خارج کنند.

قاضی ادعای دولت ترامپ را در مورد آن که هتل ها محل امنی برای نگهداری بچه ها در برابر شیوع ویروس کرونا است، رد کرد.

طبق حکم قاضی فدرال کالیفرنیا، دولت باید اعزام بچه ها مهاجر به پناهگاه های دارای مجوز وزارت بهداشت را که دارای خدمات قانونی و آموزش است ، از سر بگیرد.

همچنین بعد از حکم قاضی کالیفرنیا، وکلای مهاجران می توانند قبل از اخراج به بچه ها دسترسی داشته باشند.

دولت ترامپ از ماه مارس (خرداد) تا کنون حدود 577 کودک مهاجر را قبل از اخراج از کشور در هتل های تگزاس و آریزونا مستقر کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا از زمان کارزار انتخاباتی سال 2016 و پس از راهیابی به کاخ سفید، رویکردی خصمانه در قبال مهاجران اتخاذ و بچه ها مهاجران را به بدترین شکل از والدینشان جدا کرد.

با اینکه دادگاه فدرال در سال گذشته دستور داده بود که دولت ترامپ فرایند جداسازی بچه ها مهاجران از والدینشان را متوقف کند، هنوز بچه ها بسیاری وجود دارند که در شرایط نامناسب و به دور از خانواده های خود نگه داشته می شوند.

نامناسب بودن محل اسقرار بچه ها و محروم نگه داشته شدن آن ها از مراقبت های والدینشان در شرایط همه گیری ویروس کرونا، جان صدها کودک مهاجر را تهدید می کند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39620

به "خبرنگاران قاضی فدرال کالیفرنیا : دولت ترامپ باید بازداشت بچه ها مهاجر را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاضی فدرال کالیفرنیا : دولت ترامپ باید بازداشت بچه ها مهاجر را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید