خبرنگاران 6 درصد به جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی هرمزگان افزوده می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بندرعباس- خبرنگاران- رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان بیش بینی کرد: درسال تحصیلی آینده (99-1400) جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی استان با 6 درصد افزایش به بیش از سه هزار و 500 نفر برسد.

خبرنگاران 6 درصد به جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی هرمزگان افزوده می شود

شهباز بارانی دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اضافه نمود: تعداد دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان هم اکنون بیش از سه هزار و 330 نفر است که در مهرماه امسال 170 نفر به این تعداد اضافه نموده می شود.

وی ادامه داد: کار نوبت دهی برای سنجش دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان از 15 تیرماه و فعالیت پایگاه های سنجش نیز از اول مردادماه امسال در سراسر استان آغاز می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان یادآورشد: باتوجه به شرایط دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان لازم است برای ورود این تعداد دانش آموز در سال تحصیلی آینده، تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

بارانی گفت: تحصیل و تدریس دانش آموزان مدارس استثنایی نیازمند تخصص، پشتکار و عشق به دانش آموزان است و باید به سمتی برویم که به صورت مداوم کیفیت سنجی و پایش از آموزش های علمی و پرورشی این مدارس انجام پذیرد.

2 مدرسه استثنایی در اول مهر 99 به بهره برداری می رسد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز از بهره برداری 2 مدرسه استثنایی در اول مهرماه 99 در روستاهای بستانو و حسنلنگی بندرعباس خبر داد.

موسی دادی زاده اضافه نمود: هر یک از این فضاهای آموزشی دارای 108 مترمربع زیربنا، سه کلاس درس، سرویس بهداشتی و دفتر می باشد.

وی بیان داشت: این فضاهای آموزشی با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان درحال ساخت هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط خاص مدارس استثنایی و الزام در وجود تراکم جمعیتی پایین، این فضاهای آموزشی حدود 70 دانش آموز با نیازهای ویژه را می تواند زیر پوشش خود قراردهند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34349

به "خبرنگاران 6 درصد به جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی هرمزگان افزوده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 درصد به جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی هرمزگان افزوده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید