داور پنالتی ما را نگرفت ، شاید می توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی پاشازاده عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در جام حذفی در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: شب گذشته هم در نشست خبری اعلام کردم که ما تیم دست و پا بسته ای در برابر پرسپولیس نخواهیم بود و خدا را شکر که سربلند بیرون آمدیم.

داور پنالتی ما را نگرفت ، شاید می توانستیم پرسپولیس را ببریم

وی با اشاره به اینکه بازیکنانم عقیده دارند در صحنه ایی در محوطه جریمه از سوی بازیکنان پرسپولیس خطای پنالتی اتفاق افتاده است، اعلام کرد: فیلم بازی موجود است که این صحنه پنالتی بود ولی داور مسابقه عقیده به پنالتی نداشت. این پنالتی می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

پاشازاده توضیح داد: از بازیکنان خودم راضی هستم و ما امروز حتی یکی از امیدهای تیم را بازی دادیم. به شهرمان افتخار می کنیم و از آبادان بابت این میزبانی تشکر می کنم. امروز همه شاهد یک بازی جذاب بودند ولی ای کاش می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر اعلام کرد: حداقل تا قبل از گل پرسپولیس ما نمایش خوبی در برابر حریف داشتیم. اگر آن پنالتی را داور می گرفت و بازیکنان ما دقت بیشتری در زدن ضربات نهایی داشتند شاید امروز نتیجه بهتری حاصل می شد. بازیکنان ما آماتور بودند و در برابر بازیکنان حرفه ای پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشتند.

پاشازاده در مورد اینکه تیمش از نظر بدنی با مشکل روبرو شد نیز گفت: حق را به شما می دهم ولی این تیم را در عرض سه ماه جمع کردم. از تیم سال قبل ما فقط دو بازیکن باقی مانده بودند. قطعاً چنین تیمی در این سطح از فوتبال کم می آورد ولی امیدوار هستم در آینده بهتر شویم.

وی در انتها گفت: اگر پنالتی ما گرفته و بازی یک بر یک می شد شاید اصلاً پرسپولیس را می بردیم و این برای من خیلی تعیین کننده بود. شاید کمیته داوران داور را جریمه کند همانطور که ممکن است باشگاه هم من را جریمه کند ولی اینها جزئی از شغل ما است و باید همه مسائل را بپذیریم. به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرداری ماهشهر در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به انتها رسید.

در این بازی که از ساعت 15 و در استادیوم تختی آبادان شروع شد، علی علیپور (59 و 72) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد و باید منتظر سایر دیدارها و قرعه کشی برای تعیین شدن حریفش در نیمه نهایی باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19529

به "داور پنالتی ما را نگرفت ، شاید می توانستیم پرسپولیس را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور پنالتی ما را نگرفت ، شاید می توانستیم پرسپولیس را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید