درخواست جامعه ورزش از وزیر نو، آقای سجادی! مدیران سلطانی فر را از وزارت ورزش بیرون کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اهالی ورزش انتظار دارند سجادی در گام نخست آدم هایی که در وزارت سلطانی فر نقش پررنگی داشته و از عوامل اصلی نابودی ورزش کشور و تزریق ناامیدی گسترده به مردم بوده اند را کنار بگذارد، بدون هیچ ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی!

درخواست جامعه ورزش از وزیر نو، آقای سجادی! مدیران سلطانی فر را از وزارت ورزش بیرون کنید

گروه ورزشی خبرنگاران، بیکاری، درآمد پایین و کرونا، شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است که اگر درایت دولت سیزدهم نباشد جامعه ای افسرده خواهیم داشت. در دولت دوازدهم هرآنچه اتفاق بد بود در سایه بی کفایتی مسئولین رقم خورد و هر چه دلخوشی ریز و درشت بود از جامعه گرفته شد.یکی از دلخوشی های همیشگی مردم به ویژه جوانان کشور، ورزش است. دلخوشی ارزان اما عمیقی که هرگاه در آن قسمت، توفیقی داشته ایم نشاط جامعه رو به افزونی بوده و امیدواری به مردم بازگشته است.

در کنار تمام خرابکاری های دولت دوازدهم ،ورزش هم به تاراج رفت. صندلی خوب کشورمان در المپیک، رتبه های بالای ما در ورزش هایی همچون والیبال و بسکتبال و اقتدار ما در کشتی ، وزنه برداری... به یکباره در دوران سلطانی فر نزول کرد و ورزشمان در تمام رشته ها رو به نابودی رفت حتی در رشته های همواره مدال آور!قطعاً وزیر ورزش نو هر چقدر هم کارآمد و توانمند باشد عصای موسی ندارد که یک باره بتواند تمام خرابکاری های که در دولت قبل و در وزارت سلطانی فر رخ داده را بهبود ببخشد ،اما می توان با رعایت چهارچوب های اصولی و پیش روی با معیارهای حرفه ای هر چیزی را سرجای خودش گذاشت و با سپردن کار به کاردان در جهت موفقیت قدم برداشت و به پویایی ورزش امیدوار بود.

سجادی در گام نخست باید آدم هایی که در وزارت سلطانی فر نقش پررنگی داشته و از عوامل اصلی نابودی ورزش کشور و تزریق ناامیدی گسترده به مردم بوده اند را کنار بگذارد بدون هیچ ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی! مردانی که در دوره سلطانی فر حاصل تلاش شان رقم زدن روزهای سیاه ورزش بوده به اندازه کافی فرصت داشتند اما از فرصت شان برای بهبود اوضاع استفاده نکرده و ترجیح شان استحکام رفاقت ها و رسیدن به موقعیت های خاص برای خودشان بوده است .سجادی اگر می خواهد روزهای خوب را به ورزش بازگرداند و ثابت کند مردانی که همواره به حضور ورزشی ها در ورزش اصرار داشته اند بیراه نمی گفته اند باید نگاه حرفه ای داشته باشد و عوامل شکست وزارت سلطانی فر را بررسی کند و با درس از آن ،آغازگر دوران اقتدار و افتخارآفرینی در ورزش باشد.او باید دور رفقا،حامیان منفعت طلب و آدم های آزموده را خط بکشد .هر کسی از سجادی حمایت کرده، حالا نباید پاداش حمایتش را با صندلی مدیریت بگیرد. اگر قرار بود رفاقت ها موجب پیشرفت و موفقیت گردد سلطانی فر تمام رفقای ریز و درشتش را به ورزش کشاند، اما حاصل آن تباهی بود و تخریب! پس سجادی باید رویه اش سپردن کرسی ها به آدم های کاربلد و جوان باشد آدم های متخصص و اهل فن نه حاشیه سازان و عشق معروفیت ها و بازنشستگانی که با تخلف و پرونده سازی می خواهند سابقه بازنشستگی شان را پاک کنند. سجادی باید از مدیران تحصیلکرده ای که مدارک تحصیلی شان را پشت صندلی های دانشگاه گرفته اند، آدم هایی که مدام در فضای مجازی برای روی کار آمدن جار و جنجال نمی کنند و با حمایت فضای مجازی که مدیریتش می کنند آرامش دیگران را برای ایجاد فرصت جهت روی کار آمدن خودشان بر هم نمی زنند، آدم هایی که هدفشان خدمت است نرسیدن به قدرت و معروفیت بیشتر، استفاده کند.

سجادی باید نگاه یکسانی به همه رشته های ورزشی داشته باشد او خود از رشته ای مهجور مطرح شد و لذا درد رشته های منهای فوتبال را می فهمد و با مصائب آنها آشناست.فوتبال مجذوب کننده است آنقدر مجذوب کننده که سلطانی فر تمام تمرکز خودش را روی حکومت بر آن معطوف کرد و موجب نابودی بقیه رشته های ورزشی شد و چون تخصصی هم در فوتبال نداشته ورودش به این رشته هم جز نابودی حاصلی نداشت!جامعه ورزش از وزیر ورزش نو انتظار دارند با انتخاب شایسته های متخصص کار را به کاردان بسپار دارد و خودش نظارتی مقتدرانه و عادلانه داشته باشد و از دخالت به جای نظارت بپرهیزذ آقای سجادی شما می توانید نشاط را به این جامعه خسته و ناامید بازگردانید با خط کشیدن روی رفاقت ها و توصیه پذیری ها و به کار گرفتن آدم های متخصص و کاربلد.

آقای سجادی شما می توانید موافقینتان را به صف مخالفین یا مخالفینتان را به صف موافقین بکشانید و این تماماً به عملکرد شما باز می گردد.

معصومه خزایی

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63329

به "درخواست جامعه ورزش از وزیر نو، آقای سجادی! مدیران سلطانی فر را از وزارت ورزش بیرون کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جامعه ورزش از وزیر نو، آقای سجادی! مدیران سلطانی فر را از وزارت ورزش بیرون کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید