درس عبرت میلاد جهانی به پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یحیی گل محمدی بعد از بازی گفت که دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. او احتمالاً شوخی می کرد، بازی نیمه دوم پرسپولیس بدون شک یکی از بدترین نمایش های پرسپولیس با گل محمدی بود. اتفاقی که شاید به شوکی بیدار کننده تبدیل شود.

درس عبرت میلاد جهانی به پرسپولیس

خبرنگاران؛ احسان محمدی - یکی از لذت های فوتبال تنبیه شدن تیمی است که غیرمسئولانه بازی می کند. پرسپولیس تهران در یک بازی خانگی و در یک زمین چمن عالی که هیچ شباهتی به استخر قائمشهر نداشت مقابل ذوب آهن دو نیمه کاملاً متفاوت را تجربه کرد. رویا و کابوس. چیزی شبیه آنچه استقلال روز گذشته در سیرجان از سرگذراند، با این تفاوت که شاگردان گل محمدی باز هم دو امتیاز حساس را از دست دادند و فکری سه امتیاز به تهران آورد و در صدر ایستاد.

پرسپولیس در 45 دقیقه اول بازی مالکانه و خوبی ارائه کرد و با گل امید عالیشاه پیش افتاد تا هواداران یک عصر کشدار پنجشنبه را با لبخند پی بگیرند اما در نیمه دوم این رحمان رضایی و شاگردانش بودند که نبض بازی را دست گرفتند و بدشانس بودند که فقط یک گل زدند.

پرسپولیس در همان استخر قائمشهر به مراتب فوتبال زیباتری به نمایش گذاشت، بازیکنان اشتیاق به پیروزی داشتند و تا آخرین ثانیه دویدند اما در این بازی از دقیقه 70 حامد لک دروازه بان تیم به همان نقش همیشگی که از او در خاطره ها داشتیم برگشت. زمین خوردن و تمارض. در یک صحنه چنان پای خودش را گرفت و از درد پیچید که همه به نیمکت نگاه کردند تا دروازه بان ذخیره به زمین بیاید اما بعد بلند شد و با همان پایی که چند ثانیه قبل به نشانه درد آن را گرفته بود شوتی تا میانه زمین زد! این تنها یک نشانه از بازی غیرمسئولانه بازیکنانی بود که بسیاری از آن ها انگار خواب بودند.

به دو کارت زرد کاملاً بی فایده و بی دلیل سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا نگاه کنید. به جنجال بی فایده لک روی برخورد ساده نگاه کنید که چطور سعید آقایی با ناشیگری وارد آن شد و دقیقه 89 اخراج شد تا هم تیم گل بخورد و هم مقابل سپاهان غایب باشد. بازی غیرموثر احمد نوراللهی را مرور کنید که در هفته گذشته سرگرم توجیه هیس نشان دادنش در اینستاگرام بود و تعداد توپ هایی که وحید امیری هدر داد را بشمارید تا دلیل بازی بسیار بد پرسپولیس در نیمه دوم آشکار شود. تعویض تکراری آرمان رمضانی با مهدی عبدی همان نتیجه همیشگی را به دنبال داشت؛ هیچ!

میلاد جهانی 31 ساله را بیشتر با صنعت نفت آبادان به یاد می آوریم. هافبکی که فصل قبل با 8 پاس گل در کنار مهدی قایدی بهترین پاسور سال شد، او در این بازی به خوبی مدافعان و هافبک های پرسپولیس را عقب نگه داشت و کاملاً موثر بازی کرد و در نهایت با یک ضربه دقیق گل تساوی ذوبی ها را درون دروازه پرسپولیس نشاند. بازیکنی که 90 دقیقه پرسپولیسی ها نتوانستند او را متوقف کنند.

در دقایقی که پرسپولیس در میانه میدان فاقد یک کارگردان بود، ویدئوی پیوستن بشار رسن به القطر منتشر شد تا همه بگویند پرسپولیسی به ارکستری شبیه شده که رهبر ندارد. تلاش برای اثبات اینکه رفتن او تقصیر کیست هیچ گرهی از تیم باز نمی کند. البته که فقدانش بسیار موثر است اما رئال مادرید هم رونالدو را از دست داد، دیوید بکام هم از منچستریونایتد رفت و زین الدین زیدان هم یوونتوس را ترک کرد. همه این اتفاقات به پشت سر تعلق دارند و تیمی که می خواهد افتخار کسب کند باید به فکر ترمیم زخم هایش باشد و باقی بازیکنان با مسئولیت بیشتری در زمین بازی کنند نه اینکه از دقیقه 70 دست به تمارض بزنند و نشان بدهند به همان یک گل راضی هستند.

یحیی گل محمدی بعد از بازی گفت که دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. او احتمالاً شوخی می کرد، بازی نیمه دوم پرسپولیس بدون شک یکی از بدترین نمایش های پرسپولیس با گل محمدی بود. اتفاقی که شاید به شوکی بیدار کننده تبدیل شود و بازیکنان با شوت میلاد جهانی از مستی چهار قهرمانی پیاپی در لیگ و دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان خارج شوند و یادشان بیاید که امسال اگر بخواهند به همین شکل بازی کنند، برای حریفان فرش قهرمانی پهن کرده اند.

هوادارانی در شبکه های اجتماعی نوشته اند باید تحت هر شرایطی از تیم حمایت کرد و حالا که مهاجم تمام کننده و هافبکی گره گشا نداریم چاره ای جز حمایت از همین بازیکنان نیست و این فرایند معمولی سازی تیم است که توسط دولت و حامیان رقیب شروع شده و ... و این افسانه های ملی-محلی که البته بسیار پر هوادار است!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48607

به "درس عبرت میلاد جهانی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس عبرت میلاد جهانی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید