در انتخاب داوران دقت کنید، عذرخواهی دردی را دوا نمی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی به داوری مسابقه مقابل استقلال را اعلام کرد.

در انتخاب داوران دقت کنید، عذرخواهی دردی را دوا نمی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی تصمیم تاثیرگذار بیژن حیدری داور دیدار سپاهان و استقلال تهران، این باشگاه اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال گفت.

در متن این نامه آمده است: همان گونه که می دانید هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار گشت و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتبـاه محرز و تأثیرگذار داور بازی بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است، گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست دو بر یک این تیم مقابل استقلال تهـران شد .

در ادامه آورده شده است: از آنجایی که سه هفته دیگر تا انتها مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آنجایی که حقی از تیمی ضایع نشـود، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را نمـوده زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیم ها دوا نخواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه اشاره شده است: در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا است و هزینه های هنگفتی را به باشگاه ها تحمیل کرده است، اشتباه داوران دیگر توجیه و جایگاهی ندارد و اشتباه تأثیرگذار داور در دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلایی پوشان را از جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی دورکرده است.

در انتها ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته انتهای مسابقات، خواهشمند است دستور فرمائید مباحث داوری این دیدار نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را مطلع سازند.

4127

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40921

به "در انتخاب داوران دقت کنید، عذرخواهی دردی را دوا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتخاب داوران دقت کنید، عذرخواهی دردی را دوا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید