در رئال بوی خانه تکانی می آید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، کمتر دیده شده یک مربی آن اندازه که زیدان در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه درباره مسائل اقتصادی شفاف صحبت کرد، صحبت کند. او اصلاً شبیه به یک مربی نبود، بلکه بیشتر شبیه به یکی از پرسنل باشگاه بود و به همین دلیل بود که بازگشته است. در واقع او با بازگشت دوباره و صحبت هایی که روز یکشنبه کرد به وضوح نشان داد که برای اعمال تغییراتی آمده است.

در رئال بوی خانه تکانی می آید

حتی در روز استخدام شدنش هم به این موضوع اشاره نمود و از هر فرصتی برای اشاره دوباره استفاده می نماید. روز یکشنبه او مانند یک حسابدار حرف زد: بازیکنانی هستند که می توانند به باشگاه پول تزریق نمایند. البته که زیدان اشاره ای به نام بازیکن نکرد، اما به وضوح منظورش را رساند؛ بازیکنانی هستند که ممکن است فروخته شوند و از پولشان برای خرید بازیکنان دیگر استفاده گردد. در رئال مادرید بوی خانه تکانی می آید.

موضوعی که زیدان به آن اشاره نمود موضوعی است که همه می دانند، اما کمتر دیده شده بود مربی ای به آن اشاره کند. معین است او ترسی از اخراج شدن ندارد و سیاست های خاص خودش برای ادامه کار در رئال مادرید را دارد. معین است بعد از بازگشت او آزادی زیادی دارد.

نکته اینجاست که اگر با وجود این اختیارات و آزادی ای که به او داده شده، پیروز نگردد، کار برایش در تیمی مثل رئال مادرید که چنین مدیرانی دارد سخت خواهد شد، هرچند که او قبلاً ثابت نموده مربی ای است که حس ششم دارد.

او این توانایی را دارد که یک تیم مرده را به زنده تبدیل کند، او کسی است که ریالی را به قهرمانی لیگ قهرمانان رسانده که هیچ کس فکرش را نمی نموده است. زیدان حتی بهترین زمان برای برگشتن را هم می شناخته است. پس چنین مربی دانایی حتماً می داند چطور حرف زده و لازم دانسته که این صحبت ها را بکند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6574

به "در رئال بوی خانه تکانی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رئال بوی خانه تکانی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید