در هنگام خرید و فروش روغن بهران برش و هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رپرتاژآگهی - شرکت بهران یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت ایران در زمینه فراوری محصولات نفتی و روغنی است که امروزه بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است

در هنگام خرید و فروش روغن بهران برش و هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نمایندگی بهران در روغن دنده ، روغن صنعتی ، روغن موتور ، ضد یخ ، روغن کمپرسور بهران سرد ویژه 68 و … انواعی از محصولاتی هستند که این شرکت به مشتریان خود عرضه میکند

کلیه محصولات ارائه شده توسط فیدار اویل (fidaroil.com)، دارای استانداردهای ایمنی لازم می باشد که در زمان خرید کالا به مشتریان ارائه می گردد

خرید و فروش روغن بهران برش از فیدار اویل:

یکی از انواع روغن های صنعتی روغن بهران برش است که امروزه مورد توجه بسیاری از مشتریان عزیز قرار گرفته است و در صنایع گوناگون استفاده بسیار گسترده ای از آن می گردد

بهران برش از روغن پایه و مواد مناسب و با کیفیتی تشکیل شده است که برای خرید و فروش روغن بهران برش کافی است به سایت ما مراجعه کنید.

کاربرد روغن صنعتی بهران برش:

کیفیت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی از ویژگی های مهم بهران تراش است

قابلیت تشکیل سریع امولسیون با طیف وسیعی از آب های موجود در کشور ،

عدم تمایل به تشکیل کف پایدار، مقاومت مناسب در برابر رشد میکرو ارگانیسم ها،

پایداری مطلوب امولسیون و … از مزیت های روغن بهران تراش است

واسکازین بهران سمند 85w140 چیست و چه کاربردی دارد؟

واسکازین 140 یک روغن پایه است که از مواد معدنی و سنتتیک مرغوب همراه با مواد افزودنی با کیفیت تهیه شده است که برای انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد این روغن صنعتی دارای قدرت تحمل بار و دما بالا می باشد.

از دیگر خواص این روغن می توان به مقاومت در برابر زنگ زدگی ، ضد سایش و ضد خوردگی، پایداری حرارتی بالا ، اکسیداسیون خوب به منظور افزایش عمر روغن، عملکرد در انواع دما ها و غیره می باشد.

برای خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85w140 کافی است با پشتیبانان ما ارتباط برقرار نموده و اطلاعات تکمیلی برای خرید بهترین روغن صنعتی مناسب با دستگاه و یا خودروتان را خرید داری کنید.

روغن هیدرولیک چیست و چه مشخصه هایی دارد:

در میان انواع روغن های استفاده شده در خودرو های امروزی، روغن هیدرولیک می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و در میان مردم هواداران زیادی را دارد.

در زمان های قدیم، خودرو ها فرمان های مکانیکی داشتند ولی امروزه خودرو هایی با فرمان های هیدرولیکی جایگزین شدند. در این نوع فرمان های هیدرولیکی از روغن های مخصوصی استفاده می گردد که روغن هیدرولیکی نام دارد.

روغن هیدرولیک جهت انتقال قدرت و به حرکت در آوردن سایر قطعات استفاده می گردد و به دو دسته روغن هیدرولیک سنتیک و روغن هیدرولیک نفتی تقسیم می گردد و وظیفه روان کنندگی را بر عهده دارد.

روغن های هیدرولیک علاوه بر فرمان های خودرو، جهت صنایع، جرثقیل، پمپ ها، جک ها و … کاربرد دارند و عواملی همچون میزان ویسکوزیته روغن، میزان گرمای کارکرد، نوع سیستم، مقاومت میان لایه روغنی، میزان جذب رطوبت، خاصیت اسیدی روغن و … در نوع عملکرد این روغن تاثیر بسزایی دارند.

در ادامه مواردی را بیان می کنیم که نشان دهنده تعویض روغن هیدرولیک خودرو است این موارد عبارتند از:

  • تیره شدن رنگ ظاهری روغن
  • کف کردن روغن
  • پایین آمدن سطح روغن هیدرولیک
  • سفت شدن روغن
  • استشمام بوی سوختگی از روغن
  • مات شدن رنگ روغن

روغن هیدرولیکی به دو دسته روغن هیدرولیک سنتتیک و روغن نفتی تقسیم بندی می شوند.

خرید و فروش روغن هیدرولیک تنها برای چرخش فرمان به درد نمی خورد بلکه در صنایع مختلف نیز می توانیم از روغن هیدرولیکی استفاده کنیم

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59117

به "در هنگام خرید و فروش روغن بهران برش و هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هنگام خرید و فروش روغن بهران برش و هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید