رایزنی برایان هوک و وزیر خارجه امارات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیپلمات های ارشد آمریکا و امارات در دیدار با هم ضمن تاکید بر تداوم روابط راهبردی، درخصوص ایران و آخرین تحولات منطقه به بحث و گفتگو پرداختند.

رایزنی برایان هوک و وزیر خارجه امارات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز یکشنبه با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی در ابوظبی دیدار و گفت وگو کرد.

به نوشته وبگاه شارجه نیوز این دو دیپلمات ارشد در این دیدار درباره ایران و کوششهای مشترک برای برقراری ثبات و امنیت بیشتر در خاورمیانه رایزنی کردند. وزیر خارجه امارات در دیدار با هوک با اتهام زنی علیه ایران، مدعی تداوم دخالت تهران و متحدانش در امور کشورهای عرب منطقه شد و بر افزایش همکاری با آمریکا در همه زمینه ها تاکید نمود.

وزیر خارجه امارات همچنین گفت که کشورش و آمریکا متعهد به شکست دادن هرگونه افراط گرایی هستند.

برایان هوک نیز در این دیدار بر اهمیت روابط دوجانبه با امارات اشاره و به تداوم کوشش ها جهت پیشبرد همکاری های راهبردی تاکید نمود.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که به ابوظبی سفر نموده، در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس بار دیگر خواهان تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل شد. نماینده ویژه آمریکا در این گفت وگو به تمجدید از مواضع ضد ایرانی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و راهبرد فشار حداکثری پرداخت. (جزئیات بیشتر)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35364

به "رایزنی برایان هوک و وزیر خارجه امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برایان هوک و وزیر خارجه امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید