رشیدی: نمی دانم دلیل کی روش برای خط زدن حسینی چه بود، جدایی او از استقلال تصمیم درستی نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، منصور رشیدی، دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که نمی داند فلسفه کارلوس کی روش برای خط زدن سیدحسین حسینی چه چیزی بوده است.

رشیدی: نمی دانم دلیل کی روش برای خط زدن حسینی چه بود، جدایی او از استقلال تصمیم درستی نیست

منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره خط خوردن سیدحسین حسینی از لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: حسینی در نیم فصل اول یکی دو بازی درون دروازه استقلال قرار نگرفت. زمانی که حسینی در تیم امید و زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تمرینات شرکت کرد، می دانستم او آینده دار است و پیشرفت خواهد نمود. اکنون نمی دانم فلسفه کارلوس کی روش چه چیزی بوده که حسینی را خط زده است.

وی اضافه کرد: باشگاه استقلال نیز در بازی نکردن حسینی مقصر است. او از شهرستان آمده و فرصت زیادی برای پیشرفت داشت. اگر بیشتر خودش را نشان می داد، تجربه اش بیشتر می شد. نه تنها من، بلکه خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که حسینی حداقل می توانست به عنوان دروازه بان دوم تیم ملی انتخاب گردد. هنوز نمی دانم دلیل خط خوردن حسینی از جام جهانی و جام ملت ها چه چیزی بوده است.

دروازه بان پیشین استقلال در مورد اینکه یکی از دلایل اصلی خط خوردن حسینی بازی نکردن در استقلال بوده است، گفت: حسینی می توانست برای استقلال بازی کند، اما مهدی رحمتی با وجود سن بالایی که دارد، آماده نشان داده است. پیغام نیازمند که در لیست نهایی قرار گرفته، سال جاری خودش را نشان داده، اما حسینی یکی دو سال است که عملکرد خوبی داشته است. از طرفی، این سؤال پیش می آید که امیر عابدزاده دیگر دروازه بان تیم ملی که در لیگ پرتغال بازی می نماید، آیا عملکرد خوبی داشته یا نه؟

رشیدی در واکنش به بحث جدایی حسینی از استقلال مطرح کرد: یک بار با حسینی صحبت کردم و گفتم این کار درست نیست. برای او موقعیت زیاد پیش می آید و یک روز خودش را ثابت خواهد نمود. حسینی جوان است و دوست دارد بازی کند، درست مثل خودم که از شهرستان به تهران آمدم و می خواستم بازی کنم. وقتی بازی نمی کردم، به یکی دو تیم دیگر رفتم تا خودم را نشان دهم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3467

به "رشیدی: نمی دانم دلیل کی روش برای خط زدن حسینی چه بود، جدایی او از استقلال تصمیم درستی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: نمی دانم دلیل کی روش برای خط زدن حسینی چه بود، جدایی او از استقلال تصمیم درستی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید