رضایی: مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس انجمن پارا دوومیدانی گفت: رقابت های قهرمانی کشور رده جوانان و بزرگسالان را به طور قطعی و پس از پایان شیوع ویروس کرونا برگزار می کنیم و این مسابقات برای ورزشکاران حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت.

رضایی: مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی درباره عملکرد این انجمن گفت: در سال گذشته رقابت های قهرمانی کشور رده بزرگسالان برگزار گشت و ورزشکارانی که توانستند رکوردهای خوبی را ثبت کنند به تیم ملی دعوت و به مسابقات امارات اعزام شدند. ما توانستیم 9 سهمیه مستقیم پارالمپیک توکیو را کسب کنیم و از عملکرد انجمن و مربیان در سال گذشته به دلیل کسب این موفقیت ها رضایت دارم.

وی افزود: در ادامه با توجه به برنامه ریزی ها، تصمیم داشتیم 24 ورزشکار را به مسابقات بین المللی امارات اعزام کنیم تا علاوه بر افزایش سهمیه پارالمپیک، برخی از ورزشکاران کلاس بندی بین المللی را به دست آورند و رنکینگ آنها در سیستم جهانی ثبت شود. متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این رقابت ها لغو شد و این هدف انجمن محقق نشد.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی ادامه داد: در سال 99 در نظر داریم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزشکارانی را که کلاس بندی بین المللی و رنکینگ جهانی ندارند به رقابت های بین المللی اعزام کنیم تا شرایط برای رشد تیم ملی و کسب سهمیه های بیشتر پارالمپیک مهیا شود.

رضایی بیان نمود: دو مرحله اردوی متمرکز برای تیم ملی اعزامی به رقابت های امارات در تهران برگزار کردیم و پس از آن در فصل زمستان، سه مرحله اردو آمادگی متمرکز برای ملی پوشان اعزامی به پارالمپیک توکیو در جزیره کیش برگزار گشت که ادامه اردوها به دلیل شیوع کرونا و به جهت حفظ سلامت ورزشکاران لغو شد و ملی پوشان در خانه و با هماهنگی مربیان تمرینات خود را ادامه دادند.

وی گفت: در سال جدید و پس از انتها این بیماری، رقابت های قهرمانی کشور رده جوانان و بزرگسالان را به طور حتم برگزار می کنیم و این مسابقات برای ورزشکاران حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت و نفرات برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

رضایی شرح داد: در نظر داشتیم رقابت های لیگ باشگاهی را امسال بعد از پارالمپیک توکیو برگزار کنیم که با توجه به جابه جایی زمانی پاراالمپیک توکیو، به طور حتم لیگ را بعد از مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در طول سال 98، دوره های آموزشی مربیگری و داوری در استان های مختلف کشور با هماهنگی های آموزش فدراسیون برگزار گشت و در سال جدید در نظر داریم دوره های ارتقای آن را برگزار کنیم.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در انتها گفت: از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به دلیل حمایت از انجمن و تیم ملی برای برگزاری اردوها، تهیه تجهیزات و پرداخت حقوق ملی پوشان و نیز از مربیان برای پرورش ورزشکاران و رؤسای هیئت های استانی به دلیل همکاری با انجمن تشکر و قدردانی می کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28902

به "رضایی: مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید