رقابتهای پومسه پیشکسوتان تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین جلسه کمیته پیشکسوتان تکواندو استان تهران به صورت مجازی و با حضور بعضی از بزرگان این رشته برگزار گردید که پس از بحث و گفتگو در خصوص برگزاری مسابقه و کلاس ها و کارگاه های آموزشی به صورت وبینار بحث و گفتگو شد.

رقابتهای پومسه پیشکسوتان تهران برگزار می گردد

بر همین اساس اولین دوره مسابقات مجازی پومسه آزاد به مناسبت تجلیل از مقام شامخ بنیانگذاران و پیشکسوتان تکواندو ایران زمین در سال 1399 به تصویب رسید که توسط کمیته پیشکسوتان، هیأت تکواندو استان تهران در سه رده سنی 55 تا 60 سال، 60 تا 65 سال و 65 سال به بالا در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش های، انفرادی، تیمی و زوج برگزار خواهد شد.

محمد اسماعیل آذرپاد، رضا عرب، اعظم رضایی فرد، جمشید سهرابی، فیروز اسبقی، اصغر فتحی، ناصر باقری، داوود فلاح، منصور خاندان، بهرام آرین، بیژن خراسانی، امین نامجو، رضا امیری، علی عمادی، اصغر نظری، عطا علوی، جمشید مظاهری، جاوید شاهوردی، پرویز زمانی، حمید زندیه و محسن سلطان محمدی از حاضرین در این جلسه بودند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46349

به "رقابتهای پومسه پیشکسوتان تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای پومسه پیشکسوتان تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید