رویداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت بنا بود در نوروز برنامه های تعیینی در قالب لایحه تهران 1400 اجرا گردد و در به جامانده ماه های فصل بهار و تابستان نیز برنامه های تعیین اجرا گردد اما عملاً چیزی دیده نشد.

رویداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود

علی اعطا روز یکشنبه در جریان دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر سال نو را به شهروندان تهرانی و همکاران شورا و شهرداری تبریک و همچنین درگذشت همسر نایب رئیس شورای شهر را به وی تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه دو تذکر را ارائه خواهد داد، در رابطه با تهران 1400 تذکر داد و گفت: شورای شهر به پیشنهاد دکتر خداکرمی طرحی را تصویب کرد و شهرداری را ملزم به ارائه لایحه در این خصوص کرد.

وی با بیان اینکه درباره این لایحه در جلسات هم اندیشی وقت زیادی گذاشته شد، اضافه نمود: بحث زیادی روی این لایحه انجام و در جلسات هم اندیشی حناچی شهردار تهران به اتفاق 8 معاون شرح مفصلی درباره آن ارائه کردند.

اعطا ادامه داد: بر این اساس بنا بود در نوروز برنامه های معینی در قالب لایحه تهران 1400 اجرا گردد و در به جامانده ماه های فصل بهار و تابستان نیز برنامه های معین اجرا گردد اما عملاً چیزی دیده نشد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بخشی ناشی از آغاز کرونا است اما در نهایت برنامه ای که یک رویداد است و معنایش این است که در یک مقطع معینی شاهد مجموعه وقایع باشیم، گفت: عملاً هیچ اطلاعی درباره این رویداد در دست نیست و چیزی دیده نشد.

وی خطاب به هیات رئیسه شورای شهر خواست در این خصوص از شهردار محترم شرح خواسته گردد؛ چرا که وقتی برای موضوعی دو یا سه سال صحبت می شوند و بعد از آن مقطع زمانی اتفاقی نمی افتد، صورت خوشی ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با ارائه تذکر دیگری اظهار کرد: شورای پنجم با یک رویکرد معین و منسجم و یکپارچه بر سر کار آمد و اعضای شورا با مجموعه اظهارنظرها که شامل نطق، ذکر و ... رویکرد شورا را تبیین کردند اما عملاً نمایش عینی رویکردها در مصوبات شورا متبلور می گردد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مصوبات شورا عمل نشده است، گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات یا در زمان مقرر عمل نشد یا کنار گذاشته شد و یا به شکل دیگری دنبال شده است.

اعطا با بیان اینکه مصوبات انجام نشده شورا را احصا کردیم، گفت: خواهشم این است که تدبیری اندیشیده گردد که مصوبات روی زمین مانده شورا در ماه های باقی مانده شورا، اجرایی گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54237

به "رویداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید