رییس جمهور به کردستان سفر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار کردستان ضمن اعلام خبر سفر رییس جمهور به کردستان، از اقشار مختلف مردم برای استقبال از وی دعوت کرد.

رییس جمهور به کردستان سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا اظهار کرد: به کمک خداوند روز چهارشنبه 4 اردیبهشت میزبان آقای دکتر روحانی و جمعی از وزرا و اعضای محترم دولت تدبیر و امید خواهیم بود. نظر به مهمان نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعا مراسم استقبال بی مانندی را رقم خواهیم زد و تمامی اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می گذارند.

وی اضافه نمود: لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می کنم که روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح در ورزشگاه استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.

استاندار کردستان مطرح نمود: حضور آقای دکتر روحانی در استان کردستان و همراهی مردم نجیب و شریف، یادآور سال های 92 و 96 خواهد بود که مردم گرانمایه بیش از 73 درصد آرا خود را به نام ایشان تسلیم صندوق های رای کردند و قطعا این جلوه های اتحاد و انسجام ملی فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: ضروری است اشاره کنم که هدف آقای دکتر روحانی از سفر به کردستان شتاب بخشی بر روند همه جانبه توسعه استان می باشد و پروژه های متعددی در زمینه مالی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضا آغاز عملیات اجرایی می باشد.

مرادنیا بیان نمود: به کمک خداوند آقای دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان های شهدای معزز، در ورزشگاه استقلال با مردم مهمان نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و مالی به مصاحبه می نشینند و در این سفر جلسه شورای اداری برای تصمیم گیری و برنامه ریزی توسعه استان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر خودم واجب می دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه های فرهنگی و اجتماعی در ورزشگاه استقلال سنندج راس ساعت 9صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6734

به "رییس جمهور به کردستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جمهور به کردستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید