زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا عایدی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی والیبال مردان ژاپن که در رقابت های المپیک عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت پس از پیروزی مقابل ایران پیروز شد به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند. والیبال مردان ژاپن در بازی آخر از مرحله گروهی با ایران بازی کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد. ژاپن در دور گروهی این رقابت ها به 3 پیروزی و 2 شکست دست یافت و برای اولین بار در 29 سال گذشته پیروز شد به مرحله یک چهارم نهایی المپیک صعود کند.

زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا عایدی

تیم ملی والیبال ژاپن در مرحله حذفی المپیک به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد و از ادامه رقابت ها کنار رفت.

رسانه ژاپنی پس از درخشش والیبال ژاپن در المپیک نوشت: ژاپن، تیم ملی والیبال ایران را که در رده یک آسیا واقع شده است، در بازی آخر دور مقدماتی شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در مرحله یک چهارم نهایی اگرچه ژاپن مقابل قهرمان دنیا بازنده شد، اما نبردی داغ بین دو تیم شکل گرفت. البته این بازی ها برای ژاپن بسیار خوب شد چرا که بازیکنان این تیم باتجربه تر شده و قطعا سه سال بعد در المپیک پاریس می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

تیم ملی والیبال ژاپن از سال 2017 به مدت پنج سال برای المپیک سخت کار کرد تا داده ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل کند تا با ایجاد یک تیم سختکوش بتواند با قدرت های دنیا رقابت کند. آنچه از بازیکنان خواسته می شد استقلال بیشتر بود. کوشش بیش از حد برای تیم ملی والیبال ژاپن به علت میزبانی المپیک بود. در سال 2019 نتیجه کوشش همه پرسنل از جمله سرمربی تیم باعث شد که تاکتیک های ژاپن در زمین المپیک توکیو پیاده و تجسم گردد که این یک حرکت عظیم به سمت موفقیت بود.

باتوجه به بازی های انجام شده می توان ارزیابی کرد که والیبال ژاپن در شرایط بسیار خوبی است چرا که هریک از بازیکنان مهارت های خود را با سطح بالایی از هوشیاری به منظور دستیابی به یک والیبال دقیق تقویت نموده اند. ایشیکاوا که در لیگ ایتالیا مهارت های خود را تقویت می نماید، مهارت ها و تکنیک های خود را به رخ دیگر بازیکنان کشیده است. یوجی نیشیدا هم که از ابتدای این فصل دچار پیچ خوردگی مچ پا شده بود و شرایطش مناسب نبود، اما در سطح دنیای درخشید.

رسانه ژاپنی ادامه داد: در امسال، ورزشکاران جوان والیبال ژاپن در بسیاری از مسابقات مطرح حضور خواهند داشت و قطعا والیبال مردان هم از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر بازیکنان اصلی در بیست سالگی هستند و سه سال بعد به المپیک پاریس خواهند رسید. می توان گفت بازیکنان جوان که در تیم ملی والیبال حضور دارند هر چه زودتر چشم به راه المپیک بعدی هستند و انتظارات از تیم ژاپن در آینده قطعا افزایش می یابد. ژاپن قطعا می تواند در المپیک بعدی پاسخ محکمی به حریفان خود دهد.

تیم ملی والیبال ژاپن که میزبان المپیک است، با جوانان خود به میدان این رقابت ها آمد. این تیم با کمترین میانگین سنی (25.58 سال سن) در المپیک حضور داشت. باتوجه به جوانگرایی و برنامه ریزی بلند مدت که در این تیم انجام شده، می توان گفت زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمده و اگر والیبال ایران همینطور پیش رود قطعا در آسیا و سطح دنیای درجا خواهد زد.

ژاپن برای المپیک 2020 برنامه بلند مدتی را به اجرا درآورد که نتیجه آن هم به چشم آمد. قطعا باتوجه به پیشرفت ژاپنی ها، این تیم برای المپیک 2024 پاریس برنامه های خاصی را از همین حالا به اجرا در می آورد. باتوجه به اینکه ژاپن در آسیا حضور داشته و این تیم زودتر از ایران پوست اندازی نموده است می توان گفت زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمده و باید دید که فدراسیون نشین های والیبال ایران برای آینده چه برنامه ریزی خواهند داشت.

این برنامه ریزی ها درحالی است که تیم ملی والیبال ایران قبل از المپیک دچار تغییراتی در کادر فنی شد و حتی چند ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ ملت های 2021 والیبال، آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران در تمرینات تیم ملی حضور نداشت!

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62273

به "زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید