سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری:کار کردن با این سیستم سخت است، 8 ماه حقوقمان پرداخت نشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری سرعت پس از قبول استعفایش از سوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خوشبختانه دیگر با تیم ملی همکاری ندارم چراکه کار کردن با این سیستم واقعا سخت است.

سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری:کار کردن با این سیستم سخت است، 8 ماه حقوقمان پرداخت نشد

محمد ابوحیدری در مصاحبه با خبرنگاران در باره پذیرش استعفایش از سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری سرعت اعلام کرد: خوشبختانه دیگر با تیم ملی همکاری ندارم و ان شاءالله با کادر جدید شاهد پیشرفت این رشته و رکابزنان باشیم. کادر فنی هم که انتخاب گردیده واقعا خوب و قوی است و امیدوارم شاهد مدال های رنگارنگ در مسابقات آتی باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در مورد سرانجام همکاری خود با فدراسیون از واژه خوشبختانه استفاده می نماید، توضیح داد: کار کردن با این سیستم واقعا سخت است. وقتی حقوق کادر فنی تیم ملی 8 ماه پرداخت نشود، از لحاظ سخت افزاری مشکل داشته باشیم و تمام بار روحی و روانی روی ورزشکار و کادرفنی باشد، کار کردن سخت است. شاید هم واقعا من آدم پرتوقعی هستم. ان شاءالله کادرفنی جدید به پر توقعی من نباشد و با همین شرایط بهترین نتیجه را بگیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی اضافه نمود: با تمام وجود برای تیم ملی سرعت آرزوی موفقیت دارم. من در کنارشان بوده ام و می دانم چه سختی هایی را تحمل کردند. از مسائل مالی و دوری از خانواده گرفته تا نداشتن امنیت شغلی و بی مهری مسئولان و هزار مشکل دیگر. فقط امیدوارم موفق شوند تا کمی از این مسائل را بپوشانند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1328

به "سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری:کار کردن با این سیستم سخت است، 8 ماه حقوقمان پرداخت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری:کار کردن با این سیستم سخت است، 8 ماه حقوقمان پرداخت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید