محرومیت دوچرخه سوار دوپینگی به انتها رسیده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، بعضی رسانه ها پیرامون مسائل بوجود آمده در مورد حضور یکی از دوچرخه سواران خانم در مسابقات لیگ، خبری را منتشر کردند که لازم می دانیم جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه نماییم.

محرومیت دوچرخه سوار دوپینگی به انتها رسیده است

در سال 95 ریحانه خاتونی دوچرخه سوار کشورمان از سوی کمیته ضد دوپینگ (nado) به علت استفاده از ماده ممنوعه به مدت 4 سال از حضور در کلیه میادین ورزشی محروم شد و پس از مدتی با توجه به ارائه مستندات و دفاعیات در استیناف، 4 سال حکم محرومیت وی به دو سال محرومیت حضور در مسابقات داخلی و 4 سال محرومیت از مسابقات بین المللی تغییر یافت.

این نامه در تاریخ 13/ 04/ 97‬ از سوی نادو به فدراسیون دوچرخه سواری ارسال و اعلام شد ورزشکار نامبرده تا تاریخ 21/ 03/ 97‬ از شرکت در مسابقات داخلی محروم بوده و از تاریخ ذکر شده می تواند در مسابقات داخلی حضور پیدا کند. موضوع مورد بحث در جلسه امروز نماینده فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح گشت و تصمیم گرفته شد تا کمیته ضد دوپینگ نیز با ارسال نامه ای رسمی از سوی نادوی ایران آگاه گردد.

متاسفانه ارائه بعضی گزارشات نادرست به اتحادیه جهانی موجب می گردد چنین حواشی هایی نادرست گریبانگیر رشته دوچرخه سواری و رکابزنان داخلی گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9824

به "محرومیت دوچرخه سوار دوپینگی به انتها رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت دوچرخه سوار دوپینگی به انتها رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید